Skip to main content

Hallo ik vraag mij al een tijdje af,wanneer het nieuwe tv kijken voor vaste klanten wordt geupdate?

 

Hoi @edan, welkom op de Community! Op het moment worden al onze klanten gefaseerd overgezet naar het nieuwe platform. Om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen, doen we dit in gedeeltes. Jij ontvangt ongeveer een week voordat je aan de beurt bent een e-mail waarin we jou laten wten wanneer het gaat gebeuren. Hou je mailbox dan ook goed in de gaten!


Hallo Ginny,

Allereerst bedankt voor de info.

Maar jullie weten dus niet wanneer het ongeveer gaat gebeuren?


Goedemiddag @edan,

Daar doet T-Mobile geen uitspraken over. Zover ik het als medeklant kan overzien, verloopt het over het algemeen soepel. Dat is in ieder geval goed nieuws. Misschien zelfs wel versnellen met het omzetten van batches klanten…. 


Ik zou er persoonlijk helemaal niet zo happig op zijn om overgezet te worden, laten ze eerst maar zorgen dat alles voor de volle 100% werkt zonder haperingen.


Reageer