Skip to main content

Hai,

Na flink wat problemen met de TV-wijzigingen van T-Mobile een week of 4-6 geleden, heb ik na een bericht hier vrij snel een nieuwe TV-box en modem ontvangen, en de problemen lijken nu opgelost.

Ik merk nu echter dat ik een stuk minder zenders beschikbaar heb dan voorheen, terwijl mijn abonnement bij mijn weten niet goedkoper is geworden, en ik hier ook geen bericht van heb ontvangen.

Klopt het dat er met de wijzigingen in het Tv kijken, of misschien met de nieuwe TV-Box, zenders uit het basispakket zijn gehaald? Of ontbreekt er in mijn abonnement een pakket of zo? Het gaat in ieder geval om muziekzenders zoals 192 TV, MTV en MTV 80s.

Alvast bedankt, Patrick

Hoi @ZeusEQ,

Welkom op de Community!

Heb je nadat je de TV-box aangesloten had je TV-klantnummer en pincode moeten invullen? Zou je voor de zekerheid eens kunnen kijken in het menu bij Account > Instellingen > Over of daar hetzelfde nummer staat als in je My T-Mobile Thuis? Misschien is er iets met de aanmelding niet goed gegaan. Dat kunnen we op deze manier uitzoeken.


Hi @ZeusEQ, ik ben gelijk voor je gaan kijken of ik iets kon vinden maar alles lijkt goed te staan.

Ook heb ik een kijkje genomen op je account en daar zijn de zenders gewoon beschikbaar. Zou je kunnen checken wat @TMTV vroeg en mij een terugkoppeling hierover willen geven? 


Ik zie in de Instellingen → Over inderdaad een ander klantnummer staan dan ik in Mijn T-Mobile zie. Ik kan alleen niet vinden waar ik dat kan aanpassen.


@ZeusEQ Dan staat de box nog aangemeld op de vorige eigenaar. Dat kun je zelf niet aanpassen, maar @Tommie kan dat wel voor je regelen.


@ZeusEQ dat maakt het inderdaad duidelijk waarom je je zenderpakket niet kan bekijken!

Kan je de TV Box een harde reset geven, dan krijg je opnieuw het inlog scherm. Daar moet je dan inloggen met je eigen klantnummer en pincode. 

 

Amino Aria (zonder harddiskrecorder)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

 


Alles gelukt, en ik heb in ieder geval de muziekzenders waar ik het over had weer beschikbaar! Bedankt voor de snelle en accurate hulp 😃!


@ZeusEQ fijn om te horen dat het gewerkt heeft. Ik wens je nog een prettige (zonnige) dag!😎


Reageer