Skip to main content

Ik heb een nieuwe tv box gekregen, de amino. De installatie gaat goed, dan heb ik beeld en geluid. Zodra je de tv echter uitzet, en later weer aandoet, krijg ik zwart beeld en de melding ‘geen video signaal’. De HDMI en Utp zitten goed en pas door de tv box te resetten, krijgen we weer beeld. Dit kan niet de bedoeling zijn. Wat is er mis? Dank

Het is nu dinsdag avond, nog niets gehoord. Zelf maar weer de klanten service gebeld. Geen enkele update maar wederom vage beloftes dat het ticket ‘wordt doorgezet’. Ongelofelijk dat dit bedrijf nog bestaat en je je klanten zo in de kou laat staan.


Hi @dianakriegroo, onze techneuten hebben de TV Box uitgelezen, zij krijgen een perfecte stream. Alles zou moeten werken vanuit onze kant. Wellicht is er toch iets mis met de HDMI-ingang op de tv. Zou je de TV Box op een andere tv kunnen proberen? Dan kunnen we de TV Box uitsluiten. 


Tommie, dit alles is gecontroleerd door de Guidion monteur. Dit staat ook in hun rapport. Het issue is het kastje. Dat is de conclusie van 2 monteurs. De modern is nieuw, de lijnen zijn getest, de HDMI is getest en andere tv’s ook. Het ligt aan jullie media box. Issue is dus NIET opgelost. 


@dianakriegroo het ticket staat nog open dus ik wacht onze techneuten nog af. Hopelijk weten zij hier een oplossing voor.


Tommie, het ticket 62931143 is vanochtend naar mij als ‘het probleem is opgelost’, dus ik begrijp het niet meer.


@dianakriegroo dit gaat over het eerste ticket. Na het telefoontje van gisteren is er een nieuw ticket voor je aangemaakt door een collega van de klantenservice. Ik wacht dit nog af of hier wat uitkomt. Daarna kan ik zelf weer actie ondernemen.


Nog altijd niets gehoord. De monteur was hier zaterdag. Dit is week 7 die in gaat. Graag jullie aandacht en prioriteit.


 


Nu breekt mijn klomp. Weer een mail dat het opgelost is…maar dat is niet zo. Wat is er aan de hand bij jullie? Ik hoor niets op het rapport dat door Guidion bij jullie is neergelegd; stuur dan een techneut van Tmobile met een werkend tv kastje en maak het in orde. Dit is toch gewoon volledig falen, en je klant niet serieus nemen. Ben al 14 jaar klant maar denk dat deze week de laatste is. Zal Radar en social media ook inzetten. 


@dianakriegroo Ik heb gelijk voor je gekeken en zo te zien heeft onze technische dienst het ticket afgesloten omdat zij een stream kunnen zien op jouw TV Box en dat je vandaag nog RTL 4 hebt kunnen kijken, wat inhoudt dat het wel zou moeten werken. De TV Box zou dan ook wel moeten doorstarten in tegenstelling tot wat Guidion aangeeft. Nu begrijp ik uit jouw bericht dat dit niet het geval is. Ik heb gelijk contact opgenomen met mijn collega van de technische dienst om dit verder uit te zoeken en te resetten. Zou je straks willen checken of het weer werkt?

Het vermoeden is er ook dat het aan de tv zelf kan liggen. Nu geef je aan dat je de TV Box op meerdere tv's hebt geprobeerd. Welke type tv's heb je precies? Zijn dit dezelfde types? Dan kunnen we in ieder geval uitsluiten dat dit het probleem is. Voor de zekerheid heb ik je ook alvast een nieuwe TV Box gestuurd voor het geval dat het aan de TV Box zelf ligt ook. Dan hoef je hier in ieder geval niet langer op te wachten. Ik doe in ieder geval alles aan mijn kant om je zo snel mogelijk te helpen! 


Ik weer niet wat je insinueert maar we hebben al 6 weken GEEN tv kunnen kijken, ook geen RTL4. De andere tv is van mijn zoontje en die kijkt via een multi media tv via jullie app. Daar deed de media box het niet op. Ik hoop dat er nu een box komt die wel functioneert, met de laatste update zonder bugs. 


@dianakriegroo Helemaal duidelijk. Demi gaf alleen aan wat onze technische dienst aan ons heeft doorgegeven, maar dit zullen we dan ook weer naar ze terugkoppelen. Ik zie dat de nieuwe TV Box onderweg is, laat je het me weten als dit de oplossing blijkt te zijn? Ik hoor graag van je! 


Kun jij regelen dat ik de andere (2 nieuwe en 1 oude) media boxen weer retour kan sturen? Ik heb de doos nog maar moet dan verzend instructies hebben of laten jullie ze ophalen? Dank je 


Hoi @dianakriegroo, geen zorgen! Je kunt de apparatuur gemakkelijk retourneren. Laat de DHL medewerker weten dat je het pakket wilt terugsturen naar T-Mobile voor thuis. De DHL medewerker zoekt het adres op en zal een eigen barcode maken. Check deze link voor een DHL Parcel ServicePoint: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/vind-dhl-punt Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij de QR code/label is de retourzending via een DHL servicepunt helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren totdat je een e-mail hebt ontvangen met een ontvangstbevestiging! We hebben ook een handige video gemaakt met uitleg over het retourneren van de apparatuur. Je vindt de video op onze Community: https://community.t-mobile.nl/algemeen-538/info-hoe-stuur-je-jouw-apparatuur-terug-298117. Stuur me gerust een berichtje als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana


Dank je, de video heeft het over een retour nummer en QR code die jullie moeten verstrekken, graag ontvang ik deze. Dank je 


Hoi @dianakriegroo, dat regel ik heel graag voor je! Op de dag van de omwisseling hebben wij jou per mail een link voor de QR code van DHL toegestuurd. Deze vind je ook onder je bestellingen in je My T-Mobile Thuis account, namelijk hier: My T-Mobile Thuis Bestellingen.

Ik wil je alvast hartelijk bedanken voor het retourneren! 😃


Dit staat er niet in helaas 


 


Mijn verzoek is dus nog steeds om deze code te ontvangen, zonder deze kan en ga ik niets retourneren, 


Hoi @dianakriegroo, als je op een specifieke bestelling / vervanging drukt, bijvoorbeeld de bovenste, opent er vervolgens een gedetailleerd overzicht en kan je vervolgens de DHL code zien en downloaden.

Hiermee weet DHL genoeg en kunnen ze dit helemaal voor je afwikkelen! 🙂


Ik stuur dus meerdere boxen terug op 1 QR code, ik ga ervan uit dat jullie daarmee alle open retouren in 1 sluiten. 


Dat is absoluut een mogelijkheid @dianakriegroo, dat komt helemaal goed. Hartelijk bedankt voor het retourneren! 😃


Eindelijk werkt de media box. Ik zie nu graag de financiële vergoeding voor het betaalde abonnement en de hinder die ik ruim 7 weken heb gehad tegemoet.


Hey @dianakriegroo, ik ben erg blij om te horen dat het eindelijk werkt!

Ik kan de gemaakte tv kosten voor je vergoeden, dit doe ik graag. Ik heb alleen confirmatie nodig van de periode, klopt het dat je vanaf 12-03 tot 20-04 geen gebruik hebt kunnen maken van de TV Box? Hoor graag van je terug, zodra ik akkoord heb zal ik de vergoeding in orde maken!


Correct. Ik verwacht wel wat meer van Tmobile voor alle uren die ik de afgelopen weken in deze saga hebt gestopt. 


Reageer