Ik heb een nieuwe tv box gekregen, de amino. De installatie gaat goed, dan heb ik beeld en geluid. Zodra je de tv echter uitzet, en later weer aandoet, krijg ik zwart beeld en de melding ‘geen video signaal’. De HDMI en Utp zitten goed en pas door de tv box te resetten, krijgen we weer beeld. Dit kan niet de bedoeling zijn. Wat is er mis? Dank
Het is nu dinsdag avond, nog niets gehoord. Zelf maar weer de klanten service gebeld. Geen enkele update maar wederom vage beloftes dat het ticket ‘wordt doorgezet’. Ongelofelijk dat dit bedrijf nog bestaat en je je klanten zo in de kou laat staan.
Hi
Tommie, dit alles is gecontroleerd door de Guidion monteur. Dit staat ook in hun rapport. Het issue is het kastje. Dat is de conclusie van 2 monteurs. De modern is nieuw, de lijnen zijn getest, de HDMI is getest en andere tv’s ook. Het ligt aan jullie media box. Issue is dus NIET opgelost.
Tommie, het ticket 62931143 is vanochtend naar mij als ‘het probleem is opgelost’, dus ik begrijp het niet meer.
Nog altijd niets gehoord. De monteur was hier zaterdag. Dit is week 7 die in gaat. Graag jullie aandacht en prioriteit.
Nu breekt mijn klomp. Weer een mail dat het opgelost is…maar dat is niet zo. Wat is er aan de hand bij jullie? Ik hoor niets op het rapport dat door Guidion bij jullie is neergelegd; stuur dan een techneut van Tmobile met een werkend tv kastje en maak het in orde. Dit is toch gewoon volledig falen, en je klant niet serieus nemen. Ben al 14 jaar klant maar denk dat deze week de laatste is. Zal Radar en social media ook inzetten.
Het vermoeden is er ook dat het aan de tv zelf kan liggen. Nu geef je aan dat je de TV Box op meerdere tv's hebt geprobeerd. Welke type tv's heb je precies? Zijn dit dezelfde types? Dan kunnen we in ieder geval uitsluiten dat dit het probleem is. Voor de zekerheid heb ik je ook alvast een nieuwe TV Box gestuurd voor het geval dat het aan de TV Box zelf ligt ook. Dan hoef je hier in ieder geval niet langer op te wachten. Ik doe in ieder geval alles aan mijn kant om je zo snel mogelijk te helpen!
Ik weer niet wat je insinueert maar we hebben al 6 weken GEEN tv kunnen kijken, ook geen RTL4. De andere tv is van mijn zoontje en die kijkt via een multi media tv via jullie app. Daar deed de media box het niet op. Ik hoop dat er nu een box komt die wel functioneert, met de laatste update zonder bugs.
Kun jij regelen dat ik de andere (2 nieuwe en 1 oude) media boxen weer retour kan sturen? Ik heb de doos nog maar moet dan verzend instructies hebben of laten jullie ze ophalen? Dank je
Hoi
Dank je, de video heeft het over een retour nummer en QR code die jullie moeten verstrekken, graag ontvang ik deze. Dank je
Hoi
Ik wil je alvast hartelijk bedanken voor het retourneren!
Dit staat er niet in helaas
Mijn verzoek is dus nog steeds om deze code te ontvangen, zonder deze kan en ga ik niets retourneren,
Hoi
Hiermee weet DHL genoeg en kunnen ze dit helemaal voor je afwikkelen!
Ik stuur dus meerdere boxen terug op 1 QR code, ik ga ervan uit dat jullie daarmee alle open retouren in 1 sluiten.
Dat is absoluut een mogelijkheid
Eindelijk werkt de media box. Ik zie nu graag de financiële vergoeding voor het betaalde abonnement en de hinder die ik ruim 7 weken heb gehad tegemoet.
Hey
Ik kan de gemaakte tv kosten voor je vergoeden, dit doe ik graag. Ik heb alleen confirmatie nodig van de periode, klopt het dat je vanaf 12-03 tot 20-04 geen gebruik hebt kunnen maken van de TV Box? Hoor graag van je terug, zodra ik akkoord heb zal ik de vergoeding in orde maken!
Correct. Ik verwacht wel wat meer van Tmobile voor alle uren die ik de afgelopen weken in deze saga hebt gestopt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.