er is mij op 2 mei een mail verstuurd met de melding dat er een nieuwe tv-box onderweg is, maar ik heb nog niets gezien, gehoord of ontvangen.
wanneer kan ik ‘m verwachten?
buren hebben ook niets ontvangen, afgelopen tijd ook geen briefjes meer in de bus met de melding dat er iets bij hen bezorgd zou zijn...
gr W
buren hebben ook niets ontvangen, afgelopen tijd ook geen briefjes meer in de bus met de melding dat er iets bij hen bezorgd zou zijn...
gr W
Lang leve post NL
Mijn excuses, de TV Box is nog niet verzonden. Dit gaat om het vervangen van een oude TV Box voor een nieuwe. Wegens leveringsproblemen zijn deze vertraagd. Geen zorgen: tot die tijd kun je probleemloos gebruikmaken van je huidige TV Box. Zodra de boxen weer op voorraad zijn, zal deze direct jouw kant opkomen. Je wordt hiervan op de hoogte gesteld zodra dit bij PostNL wordt aangeboden.
Goedemorgen,
in navolging van bovenstaande (waarvan ik dacht dat het opgelost was) zag ik op mijn factuur dat ik al een aantal maanden dubbel betaal voor een extra box die ik niet heb.
ik verwacht dat er iets fout gegaan is met het terugsturen van de oude box gezien de datum (betaal extra sinds 01-07-2019).
Kunnen jullie dit rechtzetten?
gr Wouter
Hey
Ik ben gelijk naar je gegevens gaan kijken. Nu valt me op dat je maandprijs al maanden hetzelfde is. Daarbij zie ik dat er geen tweede TV Box in rekening is gebracht. Mocht dit om een andere aansluiting gaan en ik het bij het verkeerde eind hebben. Dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zoek ik het graag voor je uit!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.