Skip to main content

Dag,

Na bergen tv ellende nieuwe tv box ontvangen (610).

Aangesloten, 2 updates werden geïnstalleerd

Daarna inlogscherm, juiste gegevens ingevoerd en toch melding: registratie mislukt of niet toegestaan

Herstart, ook van media converter en router: dezefde melding

Dan maar reset van tv box: dezelfde melding

Nog n keer alles uit en 1 voor 1 aan: dezelfde melding

Graag z.s.m herstel.

Reprovision bij deze akkoord

 

Hoi @HJHome, ik zie dat je gisteren contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat mijn collega het registratieverzoek heeft neergelegd bij onze technische specialisten. Het verzoek wordt zo snel mogelijk opgepakt. Het is niet ideaal, maar misschien wel een fijne tijdelijke oplossing: je kunt via de TV Anywhere app of via www.t-mobiletv.nl je favoriete programma's blijven kijken!


Dag Ginny,

Dat klopt, maar daarmee staat mijn vraag dus nog open.

Wil je de "beantwoord"-markering verwijderen?

Alvasr bedankt


De oplossing wordt gezocht door de technische specialisten. Die reageren niet via dit forum. Dus vandaar dat het een beetje overkill is om hier ook om acties te vragen.


Dag Eric,

Ik had eerst hier melding gemaakt en pas gebeld toen er geen reactie kwam.

Als de technisch specialisten niet reageren via dit forum, hoe word ik dan op de hoigte gehouden?


Hi @HJHome, ik ben gelijk weer een kijkje gaan nemen achter de schermen en ik heb goed nieuws! Ik zie dat dit issue gisteren is opgelost en dat mijn collega van de technische dienst ervoor heeft gezorgd dat jij je weer zou moeten kunnen registreren. Zou je dit willen proberen en willen laten weten of dit gelukt is? Ik hoop het! 😁


Hoi Lisa, het registreren is gelukt

Dankjewel voor jou en je collega's

Ik hoop dat hiermee de tv haperingen en storingingen zijn verholpen

Mocht dat niet zo zijn dan meld ik me weer

Fijne dag


Yay, super fijn om te lezen @HJHome! Top dat je dit gelijk bent gaan testen, merci. Heel graag gedaan! Yes, houd ons hier vooral op de hoogte.