nieuwe tv box aanvragen

  • 27 November 2023
  • 6 reacties
  • 220 Bekeken

Sinds de overname door odido moeten wij onze oude (Vodafone) tv box met opname functie steeds opnieuw opstarten, dwz stroom eraf en weer inpluggen. Duurt altijd lang voordat hij weer opgestart is. Daarom willen we graag een nieuwe.

Off topic: als slechthorende ben ik afhankelijk van ondertiteling. Ondertiteling voor doven en slechthorenden werkt slechts voor enkele Nederlandse zenders. Gaat dit nog veranderd worden? Indien niet dan is de overgang naar odido een behoorlijke achteruitgang.

Mvg Guido 

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @GuidoR, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je in bezit bent van drie verschillende TV Boxen. De Entone Amulet, Entone Kamai en Amino Aria. Wil je dat ik de Kamai en de Amulet voor je omruil naar de Amino Aria?

 

Op dit moment weet ik niet hoe het precies zit met de ondertiteling voor doven en slecht horenden. We hebben sinds kort een nieuwe Wensen & Suggesties, plaats hier vooral je idee. Wij kijken dan of het mogelijk is en houden je hiervan op de hoogte!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GuidoR, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je in bezit bent van drie verschillende TV Boxen. De Entone Amulet, Entone Kamai en Amino Aria. Wil je dat ik de Kamai en de Amulet voor je omruil naar de Amino Aria?

 

Op dit moment weet ik niet hoe het precies zit met de ondertiteling voor doven en slecht horenden. We hebben sinds kort een nieuwe Wensen & Suggesties, plaats hier vooral je idee. Wij kijken dan of het mogelijk is en houden je hiervan op de hoogte!

Heeft de amino aria opname functie? Die wat wij hebben nml niet. 

Als dat wel zo is of geregeld/ ingesteld kan worden dan graag de beide entone boxen idd inruilen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @GuidoR, geen enkele TV Box heeft meer een harddiskrecorder. Uiteraard kun je wel opnemen met de TV Boxen, dit dien je alleen wel aan te zetten in Mijn Odido. Dit heet namelijk Cloud Opnemen en kost cá €5 per maand. Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | Odido.

Ok stuur me maar 2 tv boxen.

Mvg Guido 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb alle TV Boxen omgeruild naar onze nieuwe Mediabox. Deze is vandaag gelanceerd @GuidoR! Hier lees je meer over de Mediabox:  

 

 

Thanks!

Reageer