Skip to main content
Beantwoord

nieuwe tv app (versie 2.0.4304)

  • 26 July 2024
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Sinds gisteren heb ik ineens een vernieuwde app op de tv (zie topic). Ehm, kan ik alstublieft weer terug naar de vorige?

De letters zijn allemaal zo klein geworden, ik moest naar de tv lopen om het versienummer te kunnen lezen. De gids is zo ook enorm moeilijk leesbaar. 

Ik kan niet doorscrollen in de gids, dus al ik op zender 1 sta kan ik met de knop omhoog niet doorscrollen naar de laatste.

Als ik naar een andere zender zap, kan ik met de 'terugknop' niet terug naar de zender die ik hiervoor keek (wat ik echt heel vaak gebruikte). Nu vraagt de app of ik hem wil sluiten 😬

Ik vind dit nog geen verbetering hoor!

3 reacties

Ik zie nu de draad over de bèta test. Die heb ik helaas gemist, heb me vandaag pas verdiept in de community. Kwestie van pech gehad, neem ik aan. Jammer dat mijn punten niet terugkomen daar. 

Beste Saskya,

Voor zover ik weet kan je nog altijd mee doen aan het testprogramma. Hoe je dit kan doen vind je op de volgende pagina Open testing Android TV: nieuwe vormgeving Odido TV | Odido community Ook kan je in deze topic jouw wensen/verbeteringen kenbaar maken!

Dank je, ik ga mijn opmerkingen (en ben nog op meer dingen gestuit) daar plaatsen. Wie weet.... 

 

Reageer