Skip to main content

In de nieuwe TV anywhere op mijn PC kan ik alleen Ned 1 2 en 3 bekijken. Bij de andere zenders blijf ik zwart met een ronddraaiend cirkeltje zien. Een enkele keer kan ik een andere zender wel krijgen, maar komt na 5 minuten dat mijn tijd voorbij is en moet ik opnieuw inloggen op mijn TV anywhere

Wat kan ik hier aan doen?

Hoi @KwaalA, goed dat je dit meldt bij ons en welkom op de Community!

We hebben afgelopen periode veel feedback ontvangen over het nieuwe TV Anywhere en T-Mobile TV, hartelijk dank daarvoor!

Om het enigszins overzichtelijk te houden gaan we vanaf vandaag alle feedback over TV Anywhere bundelen in dit topic: Feedback nieuwe TV Anywhere. Heb je feedback over T-Mobile TV? Dat topic vind je hier.

We blijven jullie feedback graag ontvangen dus stuur dit vooral door! Staat het issue hieronder al vermeld? Dan zijn we er al mee bezig en is het niet nodig om het nog een keer te melden tenzij we er specifiek om vragen.

We houden jullie in dit topic graag op de hoogte van waar we mee bezig zijn. We zullen niet individueel op elk bericht reageren maar we lezen elke reactie!

 

Bekende issues:

  • Opnieuw in moeten loggen na een aantal minuten - Status: In onderzoek
  • Via sommige browsers is alleen fullscreen nog mogelijk - Status: In onderzoek
  • (More to come)

Reageer