We hebben een nieuwe T-mobile TV, en hoewel het gebracht werd als een verbetering, zie ik het als een verarming…
- Zo kunnen we geen 2 programma's tegelijk meer opnemen, en zouden we 5,- meer moeten betalen in de vorm van Cloud opnemen… Dit vind ik de kwalijkste verandering.
- Zelfs al zijn de opnames niet op hetzelfde tijdstip (in mijn geval is het ene programma, in serie opgenomen, op een avond tijdstip, en het andere programma, ook in serie opgenomen, op een middag), dan heb je een conflict en moet je een van de twee verwijderen…
- Ook is het niet meer mogelijk om een opgenomen programma, dat al eens door een ander familielid gekeken is, en op een paar minuten van het einde op stop is gezet, door een volgende persoon te kunnen kiezen om de opname vanaf het begin te laten beginnen. Óf helemaal terugspoelen, wat irritant lang duurt, of helemaal naar het einde, en dan vervolgens weer opnieuw de opname te kiezen in het programma.
- Voor-/achteruit spoelen zou wel 64x zo snel moeten kunnen, maar dit is nog langzamer dan de snelste snelheid voorheen…
Ik hoop dat deze kwesties gauw opgelost zullen worden, want zo drijven ze ons wel naar een concurrent…