Nieuwe software Entone ( beperking lokale opname functie)

  • 17 May 2023
  • 30 reacties
  • 385 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 4

Tommie ik ben er mee bezig vanaf1 april dit jaar niet normaal dat niemand mij hierop goed antwoord kan geven, want zijn account moet verwijderd worden? Anders kom ik niet meer in mijn thuis omgeving terecht, want als ik het probeer te koppelen in my mobile omgeving, zegt het adres is niet bekend?

dus het staat nog steeds op zijn account, heb je nog een andere tip misschien hoe ik anders weer in my t-mobile thuis omgeving kom, ik kan zo niets inzien namelijk.

 

Gr.

 

karin.

Life is to short so drink good wine!!

Reputatie 7
Badge +9

@k.eenschoten je zit opeens in een heel ander topic haha!

Ik heb antwoord gegeven op je reactie in dit topic: 

 

 

Zou je hierop kunnen reageren? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +6

Voor iedereen die de TV-box met HDD nog gebruikt: sinds dinsdag heet T-Mobile Odido. Daarbij hoort een nieuwe look, ook op de TV-boxen. Deze update is niet alleen cosmetisch, maar heeft ook het probleem opgelost dat sommige zenders niet op te nemen waren. De update wordt gefaseerd uitgerold, maar je kunt 'm mogelijk ook forceren door de TV-box even van de stroom te halen. Dan zul je zien dat de klok nu ook aan blijft in stand-by. Aan de overige problemen (helderheid display, maar één zender tegelijk kunnen opnemen en een opname niet kunnen kijken als deze nog bezig is) wordt nog gewerkt, in afwachting van een grote update.

Inmiddels is een deel opgelost van de problemen.  Wat nog wel een punt is dat er slechts een opname tegelijkertijd op je harddisk mogelijk is.  Wanneer komt hier een oplossing voor?

 

 

Punt van aandacht is dat het Beeld regelmatig haperingen heeft.

 

 

Kan nog steeds maar 1 opname tegelijkertijd maken.    Overgaan naar de cloud is geen optie voor me.   In de cloud kun je geen Duitse zenders opnemen. Ook zijn er beperkingen in het opnemen bij de Belgische zenders Een en Canvas. Bepaalde programma's kun je niet opnemen.

Dit laatste staat niet vermeld in het zender overzicht. Daar wordt de indruk gewekt dat je alles kunt opnemen als er een cloud teken bij de optie staat. Dit is echt niet zo. Een aantal series kun je niet opnemen!   
Kan me voorstellen dat dit ook van toepassing is bij andere zenders. 
Het niet melden van de beperkte opname mogelijkheid in  de cloud is misleidend.

Dat je op de Entone met harddisk na de overgang naar Odido nog maar één programma tegelijkertijd kunt opnemen maar wel de maandelijkse 5 euro laat betalen klopt natuurlijk ook niet ( voorheen kon je 2 opnames tegelijkertijd opnemen).

Reageer