Na de nieuwe versie van de Entone (met Harddisk functie voor lokale opnamen) kan ik van de duitse zenders zoals ARD en ZDF geen opnames meer maken. Ook de belgische zender Een en Canvas hebben niet meer de mogelijkheid om alle programma's op te nemen. Heb nog niet gekeken hoe het zit met de overige landelijke en regionale zenders.
Ik heb een abonnement afgesloten bij t-mobile omdat ik hier de mogelijk had om, voor 5 euro per maande extra,lokaal op te nemen zonder bewaartermijn. De mogelijkheid werd geboden om op alle beschikbare zenders, alle programma's op te nemen!
Over deze beperkende functionaliteit, na de update van deze week, van mijn abonnement ben ik niet geinformeerd!. Nu kan ik mijn favoriete programma's op ARD,ZDF, Een en Canvas niet meer zien op een tijd die mij schikt.
Graag meer duidelijkheid over welke zenders je, met je lokale harddisk, uit het basispakket volledig kunt opnemen en welke deels en welke niet..
Verder ook meer helderheid over het verschil in cloud en lokale opnames.
Zodat ik een beter afweging kan maken of ik mijn abonnenment moet wijzigen of om de keuze te moeten maken naar een andere provider te gaan.