Gisteren, 20-02-2024, startte ik mijn Odido TV app op en werd geconfronteerd met een (nieuw) inlog account bevestiging. Omdat mij dit bevreemde heb ik met Odido gebeld en gevraagd wat er aan de hand was. De Odido medewerker wist mij geen antwoord/oorzaak te geven. Uiteindelijk heb ik ingelogd op het account en wat blijkt….. het is een nieuwe TV App!

Maar….. wat blijkt…. er zit een bug in deze nieuwe Odido TV App. Namelijk… als je schakelt tussen andere Apps (in mijn geval op een Samsung TV) naar bijv. Netflix en na verloop van tijd weer terug wilt naar de Odido TV App, dan heb je een ‘bevroren beeld’. Maw. je kan geen TV meer kijken. Wel is het mogelijk om tussen de functionaliteiten te schakelen, maar het beeld blijft bevroren. Pas na het UIT- en opnieuw AAN zetten van de TV werkt de App weer. Heel irritant!
Beste Odido medewerker, Doe ik wat fout of is het echt een bug in de nieuwe Odido TV App? Zo ja, dan zo spoedig mogelijk ‘repareren” !