Skip to main content

Wat een ellende. 

Traag. Haperende/stilstaand beeld.

En absoluut niet gebruikers vriendelijk.

Niet acceptabel!

 

Welkom op onze Community! @8bitkid 

Goed dat je aan de bel trekt. Ik help graag verder, zodat je weer optimaal kunt genieten van TV Kijken!

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Ik kijk dan gelijk met je mee! 

  • Welke problemen ervaar je met de Odido TV App?
  • Welke afstandsbediening gebruik je?
  • Wat is het merk van de TV (type, model en bouwjaar)?
  • Wat is het besturingssysteem van de TV? Je kunt dit vinden bij de instellingen van de TV.
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd?

Hallo Teresa,

Probleem: Kijk tv via odido tv app.  Het beeld blijft hangen tussen de 15 en 30 sec na wisselen van kanaal.

Afstandbediening: RMCSP81EP1. De standaard afstandbediening die bij de tv geleverd is.

Merk tv: Samsung QE55S95BATXXN

Bouwjaar:  Onvindbaar maar denk 2022 2023

Besturingssysteem tv:  Tizen T-PTMDEUC-1602.2, BT-S

Smart tv app versie: 2.0.3583

 


Hi @8bitkid , dank je wel voor de extra informatie! Ik geef je graag meer informatie over de Samsung TV app. Voor nu hebben we besloten om de update terug te draaien omdat toch blijkt dat er wat bugs in zitten. We gaan deze nu eerst zo snel mogelijk oplossen, zodat jij straks met de nieuwe update ook kunt genieten van een goedwerkende app! 


Reageer