Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe mediabox

• October 12, 2025
  • 8 reacties
  • 62 Bekeken

• is een Top Poster
  • 9 reacties

Goedeavond!

Waar kan ik de nieuwe mediabox aanvragen, ter vervanging van mijn oude mediabox?

Willen graag op hogere resolutie TV kijken!

Alvast dank.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@YRN, dat kan ik zeker voor je regelen.

Hiervoor heb ik alleen wat meer gegevens van je nodig. Kan jij jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier in dit topic een seintje geeft dan zal ik een Mediabox voor je regelen. Alvast bedankt!

8 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • Antwoord
  • October 13, 2025

Hoi ​@YRN, dat kan ik zeker voor je regelen.

Hiervoor heb ik alleen wat meer gegevens van je nodig. Kan jij jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier in dit topic een seintje geeft dan zal ik een Mediabox voor je regelen. Alvast bedankt!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • October 13, 2025

Ik heb mijn profiel bijgewerkt ​@Tommie van Odido 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 14, 2025

Bedankt voor het aanvullen ​@YRN, ik heb meteen een Mediabox voor je aangevraagd. Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Box hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • October 14, 2025

@Tommie van Odido dank je wel!

Ik zag trouwens dat jullie nieuwe modem wifi 6 ondersteunt. Het modem wat ik al enkele jaren heb helaas niet, kan deze ook omgewisseld worden zodat ik nóg beter gebruik kan maken van jullie ultra snelle glasvezel verbinding ;)?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 15, 2025

Hey ​@YRN, uiteraard! Ik heb het modem en wifipunt voor je vervangen, het andere wifipunt werkt namelijk niet met de T-56. Zodra alles onderweg is kun je de zending volgen in Mijn odido, het modem hoeven we ook niet meer retour, het wifipunt nog wel. Je ontvangt hier nog een e-mail over met de instructies. De installatie is simpelweg plug and play, veel plezier ermee alvast! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • October 15, 2025

Top service ​@Tommie van Odido ! Dank daarvoor!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • October 20, 2025

@Tommie van Odido  ik heb nog geen instructies gekregen voor het retourneren van onze wifi versterker.

Ik zie in Mijn Odido de bestelling van de mediabox wel terug, maar niet van de wifi versterker.

Krijg ik deze nog? Ik wil de doos met wifi versterker graag op de post doen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 21, 2025

Hey ​@YRN, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie het inderdaad, de retour wordt niet getriggerd in het systeem door 1 of andere reden. Geen zorgen, je kunt hem zonder QR-code ook gratis opsturen. In dit topic staat uitgelegd hoe dat precies werkt:  

Bewaar het verzendbewijs in dit geval altijd voor de zekerheid, maar bijna altijd gaat dit gewoon goed zonder problemen!