Skip to main content

“Heb je net een abonnement met TV besteld, dan krijg je de nieuwste Mediabox. Deze kleine krachtpatser heeft veel mogelijkheden”

Jullie maken hiermee reclame, nu hebben wij een nieuw abbonoment maar nog een oude tv box ontvangen, deze willen wij graag gezien voor een nieuwe mediabox. 

 

 

Dan heb je je abbo op een vroegere tijdstip aangevraagd.

Je kunt jij eigen TvBox omruilen in je eigen Mijn Odido.

Je vraagt een nieuwe Media box aan. Daarna verwijder je de oude uit je account..

Met de klantenservice gaat het wat lastiger. Dus gewoon zelf doen.


Hi @SbnvDijk, wat @Stronkie1974 aangeeft klopt inderdaad. Toen je jouw bestelling geplaatst hebt, leverden wij alleen nog de TV Boxen waardoor deze is toegevoegd aan jouw bestelling. Ik heb daarom direct de TV Box voor je omgewisseld voor een Mediabox! Zodra deze onderweg is krijg je een e-mail van DHL met een track-en-trace code zodat je jouw pakket kan volgen. Ook krijg je een e-mail van ons met instructies om de TV Box terug te sturen. Mocht je nog andere vragen hebben, stel deze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 


Reageer