Skip to main content

Graag zouden wij onze oude TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. Kan dit voor ons geregeld worden? Alvast bedankt!

 

Welkom op onze community! @wim e 

Super leuk om te lezen dat je geïnteresseerd bent in onze nieuwe Mediaboxen. Uiteraard maak ik dit graag voor je in orde! 😀

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. De oude TV Box hoef je niet terug te sturen, deze mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Ik wens je alvast veel kijkplezier! 


Heel erg bedankt voor deze snelle reactie.

 


Goedendag,

Ook ik zou graag mijn huidige ontvanger willen omruilen voor een android ontvanger.


Ook wij willen graag onze oude TV box omruilen voor de nieuwe Mediabox. Kan dit voor ons geregeld worden? Alvast bedankt!


Hi @Benji76 & @Eevelema, welkom op onze Community!

Dat kan ik doen en heb ik meteen voor jullie in gang gezet. Jullie ontvangen zo een bericht dat het in gang gezet is. Let op, we willen de Amino Aria 7X nog wel terug. Je ontvangt een e-mail met een QR-code om de TV Box te retourneren. Zodra de Mediabox verzonden is kunnen jullie de zending volgen in Mijn Odido! Alvast veel kijkplezier.


Goedendag, ik moet mijn oude apparaat nog sturen. Echter werkt de link naar het retourformulier niet.


Hi @Benji76, welk formulier bedoel je precies? Voor het retourneren van de TV Box hoef je namelijk geen formulier in te vullen. Je hebt een e-mail van ons ontvangen waarin je een QR-code kan downloaden. Vervolgens kan je deze laten scannen door een medewerker bij een DHL Servicepunt zodat ze daar een retourlabel kunnen aanmaken en het pakket naar ons op kunnen sturen. Mocht de QR-code niet meer geldig zijn, dan is er nog een alternatieve manier om de TV Box retour te sturen. Dit kan je vinden in het volgende topic: 

 


De link in de mail naar qr code werkt niet bij mij.

 


Hi @Benji76 

Ik ga je helpen! Gelukkig kan je het pakket ook naar een DHL ServicePoint brengen zonder een QR code. Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail. 


Reageer