Nieuwe LG TV app (gepusht op ma18mrt2024) met nieuwe bugs!

  • 20 March 2024
  • 7 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 1

Was de t-mobile beta app voor de LG TV al “voorzien” van vervelende bugs (door diverse klanten reeds uitgebreid gemeld), na 1 jaar (!) is nu dan eindelijk een nieuwe (odido) versie gepusht. Maar ook deze bevat bugs: stilstaand beeld, schokkend beeld, app gaat niet verder nadat een andere app geopende is geweest waardoor je de TV moet rebooten!

 

Het is tijd dat odido een gratis decoder geeft als de tv app faalt!

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @Peter LG TV 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. We hebben hier inderdaad meer geluiden over gehoord en zijn er mee bezig om de bugs op te lossen. 

Ik wil dit graag voor je doorzetten naar de technische dienst, zodat het kan worden onderzocht en opgelost. Wil je mij vertellen om welk Model LG TV het gaat? 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Peter LG TV 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. We hebben hier inderdaad meer geluiden over gehoord en zijn er mee bezig om de bugs op te lossen. 

Ik wil dit graag voor je doorzetten naar de technische dienst, zodat het kan worden onderzocht en opgelost. Wil je mij vertellen om welk Model LG TV het gaat? 

Reputatie 1

Ik heb een TV LG OLED55B6V met webOS versie 05.70.40

Met de beta-versie v/d app een jaar (!) lang a/h modderen geweest; zo had ik na een zender(of app)-wisseling tig handelingen nodig om de aspect-ratio goed te zetten.

Was de app voorheen “in beta”, nu dus beta-af en “in productie” (zoals ICT’ers dat plegen te nomen).
Het abonnement was afgesloten met de voorwaarde v/e werkende app (er wordt nog steeds reclame mee gemaakt!).

Me dunkt dat een gratis decoder inmiddels wel een keertje op z'n plek is. Tenminste, als Odido z'n verantwoordelijkheid neemt.
 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Peter LG TV, zou je toevallig een filmpje kunnen maken van de bugs? Vooral dat de app niks doen na een andere app openen en dat je de tv moet rebooten.

 

Reputatie 1

Ik zie geen optie om alhier videootjes te uploaden. Daarom maar mbv WeTransfer gedaan. De transfer blijft 7 dagen beschikbaar. Hieronder de link.

https://we.tl/t-EyD29lYW9G

De reflectie in beeld komt door een huiskamer lamp. 
Hopelijk is de kwaliteit voldoende en spreekt de bestandsnaam voor zich.

Alhier 3 videootjes:
20240321_185917 Aanzetten Beeld op zwart en Er Gaat Iets Mis.mp4
20240321_203833 App bevriest na gebruik andere app.mp4
20240321_225802 Schokkend Kanaal.mp4

Een 4e probleem - bevroren scherm bij opstarten - is nog niet gelukt om vast te leggen.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Peter LG TV, heel erg bedankt voor je moeite! Dan heb ik nog een paas gegevens nodig om het door te kunnen zetten:

-Welke afstandsbediening gebruik je?

-Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)

-Bij welke zenders doet het probleem zich voor?

-Op welke datum en tijd deed het probleem zich voor?

-In het geval van een foutmelding, noteer de (volledige) foutmelding: 

Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

 

Reputatie 1

Ik begin me een - onbetaalde 🤑 - beta-tester te voelen…

Welke afstandsbediening gebruik je?
Serieus? Reageert jullie app beter/slechter met een andere “zapper” 🙄
Afijn, LG noemt het ding een “Magic Remote".

Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd?
De versie van de app is 2.0.3583
En - je blijft lachen 😪 - in de LG Store staat ie als 2.0.360 (als voormalig versiebeheerder schrik ik van verschillende versienummers😱).

Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
Ehh, bij het meerendeel! Ik tel 208 kanalen en ben ze niet allemaal afgegaan…
Dit zijn de eerste 20. x is schokkend beeld en v is vloeiend beeld.
 

 

Bytheway, waar is kanaal 13 gebleven? (Of heb ik iets verkeerd ingesteld?)

Op welke datum en tijd deed het probleem zich voor?
Elke dag!

In het geval van een foutmelding, noteer de (volledige) foutmelding.
Ik zie slechts 2 verschillende foutmeldingen. Beiden volslagen nietszeggend 😤 Ik mag hopen dat de ontwikkelaars in de achtergrond wél eea loggen en naar Odido sturen 😊

Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?

 

Bytheway; hoeveel gebruikers van deze app zijn er? Als dat niet opweegt tegen de moeite/kosten, dan de stekker er uit!

Hopelijk heb ik nu genoeg gedaan en ontvang ik per omgaande een werkende 😁 decoder. Gratis!

 

 

Reputatie 1

Ook ik heb de nieuwe app even geprobeerd. Blijft hangen en moet ik geforceerd uitzetten anders kan ik niets meer op de tv! Van Beta naar echte Beta!

Reageer