Onze prima werkende oude box (Animo) en bijbehorende afstandbediening werkte uitstekend. Beeld reageerde acuut op actie van afstandbediening. Dus direct zichtbaar op beeldscherm wat je deed!
De nieuwe (Entone) wordt bloedheet en reageert zeer vertraagd op de nieuwe bijbehorende afstandbediening. Willen we het geluid harder zetten zie je niet in het beeld wat je doet en komt velen seconden later opeens de geluidsbalk in beeld (inmiddels geluid dus veel te hard!) Waardeloos! Alles werkt "vertraagt ".
Tevens doet de nieuwe afstandbediening zeer armoedig aan, toetsen allemaal veranderd en op andere posities enz. enz.
We hebben nog een Animo met harddisk recorder op een 2e tv, nu dus 2 verschillende afstandsbedieningen (zeer verwarrend!!) die kennelijk ook vervangen gaat worden..... We hopen niet dat die ook slechter wordt want dan hebben we daar geen behoefte aan!
Er kan enige vetraging in het zappen zitten maar dit zou niet meer dan maximaal 2 of 3 seconden moeten zijn. Als de vertraging langer is laat het dan zeker weten, dan kijk ik of de TV Box vanuit hier een fabrieksreset voor je kan geven!
Ten tweede had de animo geen 2 tot 3 seconden wachttijd bij schakelen, die reageerde onmiddellijk!!
Dus het schakelen naar hoger volume zag je gewoon onmiddellijk n het beeldscherm!
Ik heb het kastje van stroom afgehaald en opnieuw opgestart, maar heeft nog steeds een vertraagde reactie snelheid op schakelen, zowel voor veranderen van netten als geluid enz.
Al met al een technisch onwaardig kastje voor T-mobile!
Juist daarom zou de Entone vele malen beter en sneller moeten reageren dan de Amino
Mijn afstandsbediening werkt, na alle handeling die te vinden zijn te hebben uitgevoerd nog steeds niet
Zou het mogelijk zijn om een nieuwe op te sturen (het is de geen met het de setup knop rechtsboven)
mvg
Dank voor de snelle service.
mvg
Nog steeds zelfde klachten Entone box. Traag en reactiesnelheid echt veel te langzaam, waardoor ik niet zie in het beeldscherm wat ik doe!
Wil graag een andere toch echt een andere box hebben!
Hi
1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom.
3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer er in.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘’Geen internetverbinding gevonden’’ sluit je de internetkabel weer aan.
Hiermee krijgen je modem en TV Box een frisse start. Hoeveel trager is de reactietijd? Gemiddeld kan de zaptijd van onze TV Boxen 3 seconden zijn. Ik hoor het graag van je!
Alles gedaan maar helaas niets beter. Jullie zeggen ook zelf dat de reactiesnelheid gemiddeld 3 seconde is maar dat is precies het probleem. Als ik op guide 6 keer rap doorzap blijft het beeld gewoon staan en duurt het tig seconden voordat ik in beeld zie wat ik heb gedaan. Dat had de animo niet!!! Krijg nu een mail, dat ook mijn interactieve box vervangen gaat worden. met de mededeling: “ De Interactieve TV Box die jij nu hebt ondersteunt deze verbeteringen binnenkort niet meer. Zonde toch? Daarom krijg je van ons een nieuwer model TV Box die dat wel kan “. Mooi positief verhaal maar ik lees al op de blog dat ook deze box veel trager reageert!
Als jullie zo door gaan zoek ik gauw een andere providor. Schandalig bestaande trouwe klanten zo te behandelen.
Hoi
Het is inderdaad zeker niet prettig wanneer de TV Box niet werkt zoals deze bedoeld is. Sorry voor hoe het tot nu toe gelopen is, hopelijk kunnen we jouw vertrouwen weer terugwinnen! Mag ik wel vragen op welke specifieke e-mail je dan doelt? Want onze laatste communicatie naar jou toe in het systeem dateert van mei 2019. Zou je me alsjeblieft in een privébericht dit specifieke bericht willen toesturen? Dan ga ik hier zo snel mogelijk mee aan de slag. In dit topic lees je hoe je precies zo’n privébericht stuurt: https://community.t-mobile.nl/alles-over-de-community-457/hoe-stuur-ik-een-privebericht-242953.
De nieuwe TV box ontvangen, aangesloten zoals aangegeven en wat denkje, alleen maar sneeuw. Volg je de aanwijzing;
“ Krijg je T-Mobile Thuis niet goed aan de praat? Schakel dan onze Klantenservice in. Een team van experts staat voor je klaar. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen. Helpt dit niet? Dan sturen we een monteur jouw kant op.”
Heb je na lang aan de lijn moet wachten eindelijk de klantenservice aan de lijn, werk de medewerker een standaard vragenlijst af. Helaas kan ik u niet helpen. (Hoezo expert) Moet je er zelf om vragen of hij op afstand een reset kan geven, ja hoor weer in de wacht. Na enige tijd weer contact maar geen resultaat. Helaas moet ik u door verwijzen naar een andere afdeling. Deze zijn vanavond niet bereikbaar zij bellen u morgen overdag terug. Helaas jongeman wij werken overdag, kan dit ook in de avond, helaas niet. Er kan vrijdag overdag ook iemand bij u langs komen. Dus zit ik twee dagen zonder tv, ja meneer het is niet anders. Of u sluit uw pc via HDMI aan op uw tv, die pc van mij heeft geen HDMI aansluiting. Helaas kan ik u dan niet verder helpen.
Volgens de beschrijving kon de oude box na installatie van de nieuwe niet meer gebruikt worden. Domweg toch gedaan en wat blijkt, nog beter beeld als voorheen en hij werkt GEWOON.
T-mobile, laat een echte expert maar contact met mij zoeken om dit op te lossen.
Hey
Ik ga je hierbij helpen! Uit jouw verhaal hierboven lees ik dat je ‘sneeuw’ beeld ziet op je TV. Gelukkig kun je dit probleem gelijk zelf oplossen! Wanneer je 'sneeuw’ op je TV ziet dan staat je TV op een verkeerd kanaal ingesteld. Hier lees je hoe je dit kunt verhelpen onder ‘Tip 6’. Je hoeft enkel het juiste kanaal te selecteren met je afstandsbediening van je TV. Daarna zou alles weer naar behoren moeten werken. Laat je ons weten of de handeling heeft geholpen? Mocht dat niet het geval zijn dan weet je ons te vinden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.