Wanneer we op rec drukken op de afstandbediening gebeurd er helemaal niets.
Functie lijkt niet aanwezig.
Dat is inderdaad raar. Ik heb het hier even gecheckt en bij mij begint na een 10 seconden de opname. Zie dat ook aangegeven rechtsboven.
Kun je wel opnemen als je via de EPG opneemt of opname plant?
Webcare kan op afstand je recorder resetten. Je bent wel alle opnames kwijt, maar gezien je er geen gebruik van kan maken, zal dat wel geen probleem zijn.
Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile. Een reactie van webcare duurt gemiddeld 24/48 uur.
Als aanvulling op
Zou je eens de stekker van de Entone uit het stopcontact willen halen en na een klein minuutje er weer in willen doen. Dan haalt hij de software opnieuw op.
De fabrieksreset zorgt ervoor dat alles opnieuw opgestart en geïnstalleerd wordt. Daarmee raak je ook jouw instellingen (en opnames) kwijt. Je zal dus ook opnieuw jouw TV klantnummer en pincode moeten invoeren. Bij de meeste decoders kunnen klanten dit zelf doen. Bij de decoder met opnamefunctionaliteit kan alleen T-Mobile dit doen. Ik - als medeklant - kan dit helaas niet zelf voor je regelen. Heb webcare gevraagd om dit voor je te regelen. Zij zullen dit met je afstemmen.
Jouw TV klantnummer en pincode vindt je in het welkomstbrief en via jouw My T-Mobile Thuis site. Mocht dat niet baten, dan kunnen we altijd met je meedenken.
Entone Amulet type 515 b
Edit: In het menu scherm van de box is ook niets te zien dat duidt op opname?
Mocht je jouw klantnummer nog niet in jouw forumprofiel hebben staan, dan kun je die op jouw accountpagina toevoegen. Helpt het proces ook te versnellen.
Ik zit nu al dagen te wachten tot er een expert contact opneemt na een 4 uur met t- mobile op de chat en aan de telefoon te hebben gezeten.
En ze er niet achter konden komen waarom hij het niet doet.
De box gaat ook storen als hij een paar uur aanstaat. En als hij opnieuw op start ratelt hij nogal.
Bedankt voor de moeite en we wachten de nieuwe box af.
Morgen wordt de vervangende TV Box naar je toe verzonden. Zodra het pakket is verzonden, ontvang je een Track & Trace nummer zodat je het pakket kunt volgen. Laat je ons weten zodra je je nieuwe TV Box hebt aangesloten?
De oude gaat vandaag op de post.
Bbedankt voor zover
Dus wij zijn niet de enige. Ook een 2e entone gekregen (na 13 dagen) en die reageert niet op de afstandsbediening, dus kun je je gegevens niet invoeren. Lekker bezig die jongens en het maar hebben over de opnamefunctie in de cloud die in 2020 komt. Waarom moet ik dan mijn altijd goedwerkende Amino inleveren? Waardeloos. Geen spoedafhandeling mogelijk. Dus weer 13 dagen wachten? En werkt die dan wel? Nu al 2 weken zonder opname mogelijkheid.
De amino 140 en 540 kun je wel houden, maar ze werken binnenkort niet meer, ze kunnen niet overweg met het nieuwe TV platform die er aan komt met de cloud opname.
Maar slordig dat ze geen AB mee leveren die wel werkt.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.