Skip to main content

Gisteren nieuwe tv-box gekregen installatie geen probleem.  Alleen haperend geluid. Vanmorgen moest hij ook weer opnieuw opgestart worden en het geluid blijft haperen. Alle aansluitingen gecontroleerd.  Iemand enig idee? 

Hallo @M. Rovers 

Is de tv box rechtstreeks aangesloten op de modem/router en helpt het om de tv box samen met de modem of mediaconverter (glasvezel) voor even stroomloos te laten?


Hallo @M. Rovers 

Is de tv box rechtstreeks aangesloten op de modem/router en helpt het om de tv box samen met de modem of mediaconverter (glasvezel) voor even stroomloos te laten?

Ga ik proberen., dank


Hallo @M. Rovers 

Is de tv box rechtstreeks aangesloten op de modem/router en helpt het om de tv box samen met de modem of mediaconverter (glasvezel) voor even stroomloos te laten?

Ga ik proberen., dank

Gedaan. Helaas zelfde probleem. Merkwaardig: als ik diezelfde dag nogmaals inschakel gaat alles normaal maar de volgende dag (na een nacht uitgeschakeld te zijn) moet de stroom er weer af.

Irritant.  En nu?


Hallo @M. Rovers 

Is de tv box rechtstreeks aangesloten op de modem/router en helpt het om de tv box samen met de modem of mediaconverter (glasvezel) voor even stroomloos te laten?

Ga ik proberen., dank

Gedaan. Helaas zelfde probleem. Merkwaardig: als ik diezelfde dag nogmaals inschakel gaat alles normaal maar de volgende dag (na een nacht uitgeschakeld te zijn) moet de stroom er weer af.

Irritant.  En nu?

Graag antwoord! 


Zoals boven beschreven is er geen verbetering,  na een nacht stilstaan moet de Amino weer van de stroom af o  op te kunnen starten.

Heel irritant! 

Wat nu? Dit kan toch niet de bedoeling zijn!


Hi @M. Rovers, welkom op onze Community!

 

Ik help je hier graag mee, ik heb alleen iets meer informatie nodig.

  • Heb je toevallig externe audio apparatuur aangesloten (zoals een soundbar)? Of komt het geluid rechtstreeks uit de tv?
  • Hapert het geluid op elke zender, of zijn er zenders waar hij het wel goed doet?

Zou je de TV Box kunnen voorzien van een fabrieksreset? Dit doe je zo:

 

Amino Aria (zonder harddiskrecorder)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

 

Hoor graag van je terug!

 


Geen soundbar of zo. Geluid is inmiddels normaal.

 

Echter: fabrieksreset uitgevoerd zonder gewenst resultaat. Moest vanmorgen weer van de stroom af voordat hij kon opstarten. 

 

Dat duurt lang

Ik vind dit behoorlijk irritant en verwacht van T-Mobile een snelle oplossing.

 

Benieuwd naar uw antwoord


Hi @M. Rovers, fijn om te horen dat het geluid weer normaal functioneert.

Is er verder nog iets waar je tegen aan loopt? 


Ja het geluid wel , maar heeft u het hele bericht gelezen? Elke morgen moet de tv-box weer van de stroom afgehaald worden, er brand een rood lampje en dan komt het bericht weer: géén signaal!!!

Merkwaardig is dat nadat de tv-box in de ochtend opnieuw is opgestart het in de loop van den dag alles normaal is. De volgende dag weer geen signaal!

Weer opnieuw opgestart worden,  hierom heb ik mijn oude box ingeleverd. Zelfs fabrieksinstelling terug zetten helpt niet,

Dit is erg irritant en niet de service die ik van T-Mobile verwacht.

 

 

 

 


@M. Rovers bedankt voor je snelle reactie.

Dit is inderdaad een apart verhaal, heb je de TV Box bekabeld verbonden aan het modem? Er kan natuurlijk ook iets aan de binnenkant niet goed zitten, in dat geval stuur ik graag een nieuwe TV Box naar je op! Hoor graag van je terug.


Graag een nieuwe tv-box. 

Zit er een instructie bij voor het retourneren van deze box?


@M. Rovers ik heb de omruiling in gang gezet!

Je krijg hier een bericht over, daar staat ook in hoe je de TV Box terug kan sturen. Wil je mij op de hoogte houden zodra de nieuwe TV Box is geïnstalleerd? Hoor graag of het euvel dan verholpen is!


Reageer