Enige tijd geleden hebben wij een nieuwe afstandsbediening gekregen, echter sinds dien werkt de Mediabox niet naar behoren. Hij gaat op standby ondanks dat ingesteld is dat niet mag en na het wisselen van source schakelt hij eenmalig terug naar de Mediabox. Is hier een oplossing voor zonder helemaal te hoeven resetten?
Hey
Je zou hem opnieuw kunnen koppelen met de Mediabox, hopelijk werkt hij daarna weer zoals het moet. Dit doe je zo:
- Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op oOK] en eVolume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
- Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op oOK] en eThuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
Als dit niet werkt dan raad ik toch aan om de Mediabox eens te voorzien van een reset door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker. Laat je mij weten of dit gelukt is? Alvast bedankt!
Hey
Je zou hem opnieuw kunnen koppelen met de Mediabox, hopelijk werkt hij daarna weer zoals het moet. Dit doe je zo:
- Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op oOK] en eVolume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
- Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op oOK] en eThuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
Als dit niet werkt dan raad ik toch aan om de Mediabox eens te voorzien van een reset door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker. Laat je mij weten of dit gelukt is? Alvast bedankt!
De afstandsbediening herkoppelen werkt helaas niet en een reset zie ik eigenlijk niet zo zitten zijn er in ieder geval instellingen zoals accounts gesynchroniseerd ergens bij Odido of moet ik dat allemaal opnieuw gaan instellen?
Over welke instellingen heb je het precies
Over welke instellingen heb je het precies
Instellingen zoals al mijn account, Netflix, Disnley+, Youtube, etc., eco modus staat uit
Hi
Hi
Bedankt! Het lijkt gewerkt te hebben en de profielen zijn bewaard gebleven bij de reset
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.