De afstandsbediening is kapot, nieuwe batterijen en reset werkt niet.
hoe kan ik deze bestellen?
klantnummer: B0008072387
De afstandsbediening is kapot, nieuwe batterijen en reset werkt niet.
hoe kan ik deze bestellen?
klantnummer: B0008072387
Hi
Hallo Nora,
Ik stel de vraag namens mijn schoonmoeder en heb het klantnummer van haar factuur gebruikt.
Zij heeft een “Tele2 thuis” abonnement (televisie en internet).
Ik probeer voor haar een account op Odido aan te maken maar de geboortedatum wordt niet herkend.
Wat kan ik of kun jij doen om te zorgen dat er een afstandsbediening haar kant op komt?
Hartelijke groet,
Ruud
Hi
Wat lief dat je dit voor je schoonmoeder wilt regelen, Zo'n schoonzoon zou iedereen willen!
Ah, daar hebben we het antwoord! Het klopt inderdaad dat je geen Mijn Odido account kunt aanmaken voor een Tele2 Thuis product. Dit valt namelijk nog onder Tele2 en ook wij hebben geen toegang tot die systemen. Op de Odido Community kan ik je dus niet verder helpen. Wel heb ik een telefoonnummer voor je die je kunt bellen om dit in orde te maken. Mijn collega's van Tele2 Thuis zijn bereikbaar op 020 - 754 4444 tot 20:00 vanavond.
Als wij in de toekomst nog iets voor je kunnen doen voor Odido Internet + TV of Mobiel, maak je dan een nieuw topic aan? Dan helpen we je met alle liefde verder.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.