Skip to main content

Het heeft even geduurd, maar vandaag is dan toch de monteur langsgeweest. Tot mijn verbazing hebben we een tv-box gekregen in plaats van de mediabox die Odido op de website als onderdeel van het abonnement noemt. Erg jammer ivm Netflix en andere apps. Graag zou ik de tv-box willen omruilen voor een mediabox, kan dat geregeld worden?

Hi @wdejong, wat super om te zien dat jouw abonnement bij ons nu van start is gegaan! Ik zie dat op het moment dat je de bestelling bij ons geplaatst hebt, wij de Mediabox nog niet aanboden. Dit is de reden dat er een TV Box naar je toe gestuurd is. Natuurlijk kan ik deze voor je omwisselen naar een Mediabox! Ik zie dat je op dit moment gebruik maakt van een actie waarbij je de eerste acht maanden van het abonnement de TV Box gratis kan gebruiken. Deze actie komt te vervallen zodra ik de TV Box voor je omwissel naar de Mediabox. Wat ik in dit geval voor je kan doen is deze acht maanden waarin je €2,50 korting per maand zou ontvangen, in één keer voor je vergoeden. Je ontvangt dan een vergoeding van €20 die met de volgende factuur verrekend zal worden. 

Laat het me weten als je hiermee akkoord gaat, dan kan ik dit gelijk voor je in orde maken! 


Het heeft even geduurd, maar vandaag is dan toch de monteur langsgeweest. Tot mijn verbazing hebben we een tv-box gekregen in plaats van de mediabox die Odido op de website als onderdeel van het abonnement noemt. Erg jammer ivm Netflix en andere apps. Graag zou ik de tv-box willen omruilen voor een mediabox, kan dat geregeld worden?

Hi Nora,

Perfect, daar ga ik mee akkoord! Bedankt!


@wdejong Super ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt, de Mediabox komt snel jouw kant op! 😀 De vergoeding wordt verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgende. 


Reageer