Een tijdje geleden hebben we een nieuw pakket gekregen voor de televisie, moest alleen maar “even” geinstalleerd worden. Dit blijkt echter onmogelijk als je geen t-mobile account hebt. (Er is wel een emailadres, maar is niet in gebruik en is ooit omgezet na de overstap van vodafone naae tmobile) Wachtwoord opvragen, opnieuw account aanmaken is allemaal geprobeerd maar gaat allemaal niet. In contact komen met de klantenservice lukt ook niet. Iemand enig idee hoe ik wel ergens hulp kan krijgen?
Bladzijde 1 / 1
Hi @Sjutten , is het inmiddels gelukt met je TV klantcode en pincode? Zo niet dan stuur ik de gegevens graag naar je toe! Stuur mij hiervoor dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan zoek ik de inlog er bij.
Hi @Sjutten , ik heb je privébericht ontvangen en je de inlog gegevens gestuurd. Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten en ik wens je veel kijkplezier! 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.