Goed nieuws! Vanaf 1 augustus 2017 bieden wij ook Ziggo Sport Totaal en Film1 aan!
Dit is al een tijdje een grote wens bij veel van onze klanten. Zeker sinds Max Verstappen het zo goed doet! Ook is het in de vakantie wel zo prettig als je op je mobiel, tablet of laptop van deze zenders kunt genieten. In de tuin, in het park of naast het zwembad!
>Update 06-04-2021]
Er zijn onderhand alweer nieuwe ontwikkelingen plaatsgevonden. Zo is Ziggo Sport tegenwoordig ook terug te zien in de TV Anywhere App. De onderstaande Apps zijn op zichzelf dus niet meer nodig, maar dat kan uiteraard nog wel. Ben jij bijvoorbeeld nou meer fan van de Ziggo Sport Totaal app, dan kan jij ook gerust deze nog blijven gebruiken. En kijk jij liever jouw films op Film1 in plaats van via Video On Demand, schroom dan ook niet om de Film1 app gewoon te blijven gebruiken.
Hoe werkt Ziggo Sport Totaal?
Wat heb ik nodig voor Ziggo Sport Totaal?
•het Ziggo Sport Totaal pakket bij T-Mobile voor thuis
•jouw TV-klantnummer en TV-pincode (deze vind je in My T-Mobile of in het TV menu)
•de Ziggo Sport Totaal app of toegang tot de website van Ziggo Sport Totaal
Hoe log ik in?
Via de app
Download de Ziggo Sport Totaal app in de App Store van Apple, in de Google Play Store voor Android of in de appstore voor Windows 8. Vervolgens ga je rechtsboven naar instellingen en krijg je de optie om in te loggen. Kies T-Mobile, voer vervolgens je TV-klantnummer en TV-pincode in en je hebt toegang tot alle kanalen!
Via de website
Om te kijken op je PC, laptop of Mac kun je inloggen via de website
go.ziggosporttotaal.nl/user/login. Je krijgt dan dit te zien:
Inloggen maar!
Let op: Na een week word je automatisch uitgelogd en zul je opnieuw moeten inloggen!
Film1, hoe werkt het?
Wat heb ik nodig voor Film1?
•het Film1 pakket bij T-Mobile voor thuis
•jouw T-Mobile Thuis TV-klantnummer en TV-pincode (deze vind je in My T-Mobile of in het TV menu)
•de Film1 app of toegang tot de website van Film1
Hoe log ik in?
Via de app
Download de Film1 app in de App Store van Apple of in de Google Play Store voor Android. Op het moment dat je een kanaal kiest om te bekijken, krijg je een lijstje te zien van providers. Kies T-Mobile en voer vervolgens je TV-klantnummer en TV-pincode in en je hebt toegang tot alle kanalen!
Via de website
Om te kijken op je PC, laptop of Mac kun je inloggen via de website van Film1. Je krijgt dan dit te zien:
Inloggen maar!
Veelgestelde vragen
Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor My T-Mobile, wat nu?
Klik op 'wachtwoord vergeten' om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Lukt dat niet, kijk dan hier voor meer uitleg.
Waar kan ik mijn T-Mobile TV-klantnummer en TV-pincode vinden?
Deze vind je eenvoudig terug in My T-Mobile. Je kunt je TV-klantnummer (10 cijfers) ook in je TV menu terugvinden (Menu//Instellingen//Systeeminformatie//Set Top Box). Je TV-pincode (4 cijfers) staat ook in de e-mail en brief die je kreeg ter bevestiging van je aanvraag.
Op hoeveel apparaten kan ik tegelijk kijken?
Je kan op maximaal vijf apparaten gelijktijdig verbonden zijn op de Ziggo Sport Totaal app en met vier op de Film1 app.
Hoe verwijder ik een apparaat dat eerder verbonden is geweest?
Het beheer van de apparaten doe je online.
Ziggo Sport Totaal
Klik rechts bovenin op 'Mijn Ziggo Sport Totaal' en vervolgens op 'Mijn account'.
Film1
Bij Film1 kun je bij ‘Verbonden apparaten’een toestel verwijderen of de naam aanpassen.
Kan ik ook streamen naar een TV?
Jazeker! Je kunt via Airplay/AppleTV of een chromecast streamen naar je TV. Om van de maximale kwaliteit te genieten kun je natuurlijk het beste via onze TV Box of T-Mobile TV smart-tv app kijken.
Help! Het werkt niet. Wat nu?
T-Mobile voor thuis biedt ondersteuning op het controleren van het juiste TV-klantnummer en de status van je TV-pakket. Verdere ondersteuning wordt door Ziggo Sport Totaal aangeboden. Ze zijn bereikbaar via Twitter en Facebook. Voor Film1 kun je voor meer ondersteuning terecht via e-mail.
Wat zijn de vereisten qua software?
Voor zowel de Ziggo Sport Totaal als de Film1 app dien je voor Apple apparaten iOS 6.0 of hoger te hebben en tenminste Android 4.0.3.
Mijn apparaat is gejailbreakt of geroot. Maakt dat uit?
Beide apps ondersteunen geen phones of tablets die gejailbreakt of geroot zijn.
=>> Nieuw op onze Community? Wees welkom: Welkom bij de Community: Hoe werkt alles?!