Bij deze refereer ik voor een laatste keer aan de drie klachten die ik heb ingediend over niet werkende televisie en nooit een reactie op heb gekregen. Ik refereer ook naar mijn review op trustpilot waarbij Cheyenne van de helpdesk vraagt om op deze manier met mij in contact te komen.
Bij deze refereer ik voor een laatste keer aan de drie klachten die ik heb ingediend over niet werkende televisie en nooit een reactie op heb gekregen. Ik refereer ook naar mijn review op trustpilot waarbij Cheyenne van de helpdesk vraagt om op deze manier met mij in contact te komen.
Wat is uw gebruikersnaam op trustpilot?
Kijk (en denk) graag met u mee.
Wouter van der Meulen
Wouter van der Meulen
Gevonden. Wat een kommer en kwel aan uw zijde.
Emma heeft u ook niet echt geholpen…
Is overstappen een optie?
Hey
Ik kijk graag met je mee, zou je jouw reactie op Trustpilot hier willen delen? Dan kan ik hem doornemen en kijken wat ik voor je kan betekenen!
Sinds ik klant ben (4 maanden) heb ik een haperende internet verbinding en ronduit extreem slecht werkende tv. Om de 5 a 10 minuten loopt ie vast, gaat het beeld op zwart of wordt er een storing gemeld. En dat duurt iedere keer 2-5 minuten. Meerdere malen contact met Odido gezocht maar niet opgelost. Inmiddels 3 keer een klacht ingediend bij Odido en 3x een bevestigingsmail ontvangen met de mededeling dat er binnen 6 dagen een inhoudelijk reactie volgt. De eerste klacht is inmiddels 19 dagen geleden en ik heb nog geen enkele reactie ontvangen. Inmiddels heb ik dus gewoon 4 maanden geen werkende televisie, maar ik moet wel gewoon betalen. Als je overweegt over te stappen naar Odido is mijn advies: Doe het niet! Het is het echt niet waard. Als er iets niet werkt ga je niet geholpen worden. Dan heb je een jaar lang niets.
Hi Wouter, dat is een terechte review. Mijn oprechte excuses! Een wegvallende verbinding is niet fijn en ik begrijp dat je wilt weten waar je aan toe bent als het gaat om de oplossing. Ik ben er voor je en ga dit heel graag voor je na. Als dit is opgelost, zullen we zeker met een passende vergoeding komen vanaf het moment dat je het hebt gemeld.
Namens het webcareteam kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen. Vergeet niet om je review in dit gesprek te delen, zodat ik sneller aan de slag kan! Groetjes, Cheyenne van Odido
Dank voor het delen
Dank voor het delen
Hi Tommy,
Het lijkt nu te zijn opgelost. Bedankt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.