Skip to main content

Na jaren goed te hebben gewerkt heeft onze entone 510 het opgegeven. Connectie met de afstandsbediening is ook verloren.

De stapsgewijze hulpverlening van de website heeft ook geen effect :(

Hi @Leratez, wat goed dat je hier jarenlang plezier van hebt gehad. De Entone 510 is inmiddels ook een verouderd model, waardoor het zeker kan zijn dat hij aan het einde van zijn latijn is. Wat ik voor je kan doen, is onze vernieuwde Mediabox toesturen. Dit moet dan zeker beter werken en deze ontvangt de nieuwste updates nog. Meer informatie over de Mediabox vind je hier: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.

Mocht je deze nieuwe Mediabox willen ontvangen, want helpt bijvoorbeeld een fabrieksreset op de Entone 510 ook niet meer om het op te lossen, laat het mij weten. Dan regel ik gelijk een Mediabox voor je! 

Hi @Leratez, wat goed dat je hier jarenlang plezier van hebt gehad. De Entone 510 is inmiddels ook een verouderd model, waardoor het zeker kan zijn dat hij aan het einde van zijn latijn is. Wat ik voor je kan doen, is onze vernieuwde Mediabox toesturen. Dit moet dan zeker beter werken en deze ontvangt de nieuwste updates nog. Meer informatie over de Mediabox vind je hier: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.

Mocht je deze nieuwe Mediabox willen ontvangen, want helpt bijvoorbeeld een fabrieksreset op de Entone 510 ook niet meer om het op te lossen, laat het mij weten. Dan regel ik gelijk een Mediabox voor je! 

@Demi van Odido Dank voor uw snelle reactie!

graag maak ik gebruik van uw aanbod :-) 

Als u wat van mij nodig heeft hoor ik het graag.

Hoi @Leratez, ik heb meteen een nieuwe Mediabox voor je aangevraagd! Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

Reageer