Beantwoord

niet opnemen veel zenders

  • 6 April 2024
  • 10 reacties
  • 106 Bekeken

Beste Odido medewerker, Ik heb ontdekt dat er veel zenders niet opgenomen/terug te kijken zijn.

Bij het aangaan van de uitbreiding om dit te kunnen doen, is niet vermeld dat dit niet voor alle zenders mogelijk is.

Ik kom van Ziggo en daar zijn volgens mij geen beperkingen wat dit betreft.

Ik wil graag TV Rijnmond kunnen terugkijken.

Dit zal landelijk wel voor andere lokale zenders van toepassing zijn.

Is het mogelijk dit wel in te stellen?

In iedergeval bij TV Rijnmond is dit mogelijk.

MVG

Joop Leenders 

 

icon

Beste antwoord door eric 6 April 2024, 15:10

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @LDchemie ,

De zender lijst staat hier.

Het zou best kunnen dat er verschillen zijn per provider. Dit is gebaseerd op de afspraken met zo'n zender.Je kunt dus de afweging maken gebaseerd op het aanbod.

Bij Odido kun je alleen tv rijnmond kijken, niet opnemen. 

 

Hey Eric,

Joh echt waar.

Die lijst had ik natuurlijk ook al gevonden.

Dit is ook weer geen antwoord op mijn vraag.

Ziggo heeft geen beperkingen.

Dan zou het goed zijn om de klant attent te maken op jullie beperkingen. De klant hoeft niet zo maar te weten dat jullie dit soort beperkingen opleggen. En zeker als de klant komt van een provider die deze beperkingen niet kent.

De vraag is, is er een mogelijkheid dat Odido deze beperkingen er af gaan halen?

 

 

Reputatie 7
Badge +14

@LDchemie Wat jammer dat je niet eerst zelf onderzoek hebt gedaan.

Je stapt toch niet over zonder te onderzoeken wat een andere provider je kan bieden?

Odido weet niet wat je wensen zijn of heb je ze kenbaarder gemaakt bij het afsluiten van een abonnement?

Heb je gezegd welk parket je had bij ziggo  wat de mogelijkheden waren en dat je dat ook bij Odido wenst?

 

 


 

Hey Cris,

Tja ik heb geen rekening gehouden dat dit een mogelijkheid was. Ik was niet anders gewent.

Bij Ziggo maakt niet uit wel pakket je hebt, alle zenders die je hebt, kun je opnemen en als er geen "betaal dingetje" zoals NPO achter zit, kun je ook alles terugkijken. Ja spoelen bij commerciële zenders tijdens de reclame kun he wel schudden 😀

Reputatie 7
Badge +14

Nou @LDchemie , graag gedaan.

Het is niet de verwachting dat alle beperkingen op (korte) termijn worden opgegeven.  Als dit toch gebeurt, dan zul je dat hier lezen zodra dit formeel op de website van Odido ook wordt aangekondigd.  Moderators doen geen commerciële voorspellingen hier.

Nou @LDchemie , graag gedaan.

Het is niet de verwachting dat alle beperkingen op (korte) termijn worden opgegeven.  Als dit toch gebeurt, dan zul je dat hier lezen zodra dit formeel op de website van Odido ook wordt aangekondigd.  Moderators doen geen commerciële voorspellingen hier.

Ja sorry Eric, deze reactie heb ik meerdere malen (telefonisch) van service medewerkers gehad. 

Ik had maar moeten kijken.

Maar ja, voor mij was het als of je naar een andere telefoon provider gaat en als je wilt bellen kom je tot conclusie dat je alleen maar 06 nummers kunt bellen en dan krijg je als reacties van de provider "had je maar moeten kijken".

Ik was niet anders gewent. Ik was vanaf het jaar "0" van Ziggo en had dus geen rekening gehouden met dat dit een mogelijkheid had kunnen zijn.

Reputatie 7
Badge +14

Hey Cris,

Tja ik heb geen rekening gehouden dat dit een mogelijkheid was. Ik was niet anders gewent.

Bij Ziggo maakt niet uit wel pakket je hebt, alle zenders die je hebt, kun je opnemen en als er geen "betaal dingetje" zoals NPO achter zit, kun je ook alles terugkijken. Ja spoelen bij commerciële zenders tijdens de reclame kun he wel schudden 😀

Dat klopt niet. Ook daar kan je niet met alle pakketten opnemen.  Trouwens ik kan wel doorspoelen op mijn Samsung TV en niet op mijn Sony 😂

Hey Chis, als je bij Ziggo (compleet) kunt opnemen is er geen beperking wat zenders betreft.

Het opnemen/terugkijken zit standaard in het pakket waarbij dit mogelijk is en kost verder niets extra.

Reputatie 7
Badge +14

@LDchemie  Daar betaal je dan ook veel voor..(veel te veel)

Gelukkig is dit ziggo niet. Ik ben er gillend weggegaan. 
En zo is er overal wel iets te bedenken. 
Groetjes en nog een fijne avond.

@Cris-de-beste2024 tja.... Dat is ook een kleine reden waarom ik daar weg ben gegaan.

De grootste reden was dat ze afspraken niet nakwamen.

Niemand wist wat de andere had gezegd.

Dus ja.... zoals je al zegt, overal wat.

Slaap lekker 😀

 

Reageer