Skip to main content

Niet ontvangen

• 23 april 2024
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

• is een King Poster
  • 34 reacties

Ik kreeg een mail dat mijn teruggestuurde apparatuur nog niet is ontvangen. Toch weet ik zeker dat ik hem via DHL verzonden heb… Is er mogelijk een fout gemaakt? 

Uitgelichte reactie

24 april 2024

Welkom op onze Community! 😊 @Erikp77 

Allereerst dank je wel voor de genomen moeite voor het terugsturen van de apparatuur. Ik zoek graag voor je uit hoe het precies zit! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken, maar ik zie dat de track & trace code nog niet is aangemeld. Kan het zijn dat je het pakket hebt verstuurd zonder QR code? Als je de track & trace nog hebt, ontvang ik deze graag in een privébericht.

Laat je het mij weten, dan ga ik gelijk voor je aan de slag!  

1 reactie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 24 april 2024
Uitgelichte reactie

Welkom op onze Community! 😊 @Erikp77 

Allereerst dank je wel voor de genomen moeite voor het terugsturen van de apparatuur. Ik zoek graag voor je uit hoe het precies zit! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken, maar ik zie dat de track & trace code nog niet is aangemeld. Kan het zijn dat je het pakket hebt verstuurd zonder QR code? Als je de track & trace nog hebt, ontvang ik deze graag in een privébericht.

Laat je het mij weten, dan ga ik gelijk voor je aan de slag!  

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen