Na een grote update deze week (juni 2023) heb ik alleen nog maar de zenders NL 1,2 en 3. Bij de andere zenders krijg ik de melding dat er iets fout is gegaan en ik het opnieuw moet proberen. Dat werkt dus niet, hij blijft aangeven dat ik het opnieuw moet proberen. Het tv kastje paar keer opnieuw opgestart en zelfs compleet gereset maar de fout blijft! Graag Z.s.m. een oplossing a.u.b.!
klopt deze is tezamen met de tv verbonden via een aan/uit switch zodat deze niet constant standby staat. De Switch nu aangezet en de tv box is aan
En de update kwam toen de tv gewoon aanstond, na de melding dat de update volledig was voltooid zijn er direct problemen instaan met meldingen van steeds maar opnieuw aan moeten melden en ook niet alle zenders meer
volgens mij snapt u het niet….de tvbox IS rechtstreeks verbonden anders zou ik toch ook niet de zenders NL 1 t/m 3 kunnen zien?
??
Mocht dit niet helpen, zou je dan willen kijken of niet per ongeluk de favorietenlijst aan staat? Deze kun je dan uitzetten om de hele zenderlijst te zien. Je checkt dit hier:
- Menu-knop
- Ga naar Account > Profielen
- Selecteer het profiel (admin) > Activeer Favorieten > aan/uit
Als laatste kun je nog een test doen door de TV Box op een andere LAN-poort op het modem aan te sluiten. De TV Box staat nu op LAN-poort 4.
Ik ben benieuwd of dit het voor jou oplost. Mocht dit niet het geval zijn, dan zijn er twee opties. Ik kan of een onderzoek starten bij onze technische dienst of een nieuwe Amino Aria 610 TV Box jouw kant op sturen.
Laat je me weten of het is gelukt? Anders ga ik vervolgstappen voor je ondernemen en laat mij dan ook weten welke optie je wilt.
Inmiddels alle bovenstaande opties geprobeerd en ik kan nog steeds alleen maar NL 1 t/m 3 ontvangen.
Geeft verder steeds de melding dat er iets fout is gegaan.
Paar maanden terug heb ik ook al problemen gehad met de tv box, deze werd een paar keer erg warm, terwijl deze vrij staat en er genoeg koeling is, en liep toen vast.
Helaas is daar nooit op gereageerd.
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een nieuwe tv box want anders gaat het allemaal nog langer duren en, ik betaal er wel voor
ik heb inmiddels de nieuwe tv box ontvangen, geïnstalleerd en alles werkt weer prima !
Bedankt voor de reacties en snelle actie.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.