(Ik ben een nieuwe klant) De netwerkkabel zit juist ingeplugd. (in tv box en in zyxel modem). Tv box knippert blauw. Ik blijf deze melding zien op de tv en kom niet verder. Resetten / opnieuw opstarten van zowel tv, tv box en modem heeft geen resultaat gehad. Iemand een idee wat er aan de hand is?
Hallo
Haal de modem en tv box eens beide van het stroom en verwijder de internetkabel uit de tv box. Start de modem op en daarna de tv box zonder internetkabel. Plug deze er pas in wanneer de melding geen netwerkverbinding gevonden verschijnt.
Probeer het ook eens met een andere internetkabel.
Heb je nog andere tips?
(De wifi werkt overigens wel zonder problemen)
Hallo
Je kan ook nog proberen om de kabel op een andere poort van het modem(Zyxel) te proberen. Het kan zijn dat er een probleem is met één van de poorten.
Laat even weten of dit de oplossing is. Als dit het geval is kan het zijn dat ze je modem vervangen als er één of meerdere poorten defect zijn
Heb je toevallig tijdens het opstarten op een knop gedrukt tijdens het opstarten. Bij mij komt de vraag voorbij (press any button to select nework interface) maar ik laat hem gewoon doorlopen zonder iets te doen.
Op Ok klikken werkt ook niet neem ik aan?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.