Skip to main content

NETFLIX NW-2-4

  • 14 maart 2024
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Sinds een dikke week is het niet meer mogelijke via mijn smart-tv (Samsung) NETFLIX te kijken.

Het lijkt erop dat ik geen internet verbinding heb hoewel ik alle andere apps gewoon kan openen en bekijken. Met ODIDO gebeld en het blijkt dat er in mijn internetverbinding geen fout is.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Op de laptop, iPad, mobiele telefoon, via chroomcast kan ik gewoon Netflix kijken.

 

 

Uitgelichte reactie

15 maart 2024

@Kelly God ik heb dit soms ook op mijn Samsung TV en dit probleem wordt bij mijn verholpen door even de stroom van mijn tv te halen. Hopelijk is dit ook voor jou de oplossing.

1 reactie

Forum|alt.badge.img

@Kelly God ik heb dit soms ook op mijn Samsung TV en dit probleem wordt bij mijn verholpen door even de stroom van mijn tv te halen. Hopelijk is dit ook voor jou de oplossing.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen