Beantwoord
Netflix foutmelding op philips smarttv
Sinds 2 weken kan ik ineens niet/nauwelijks meer in de netflix app op mijn philips smarttv. Het heeft altijd gewoon gefunctioneerd. Als ik nu netflix start kom ik soms in het scherm, maar laad hij de series en films niet in(dus geen plaatjes, kan nergens op klikken) en anders krijg ik de foutmelding Netflix Error Code NW-2-5 en blijft hij proberen opnieuw te starten. Inmiddels geeft hij ook de foutcodes: Netflix-fout tvq-st-103, tvq-st-142 en tvq-st-145. Een leuk rijtje, maar word hier natuurlijk niet blij van. Tv is opnieuw geïnstalleerd, netflixapp is opnieuw geïnstalleerd, inmiddels contact gehad met netflix klantenservice en alle stappen doorlopen zij verwezen me door naar T-mobile-thuis omdat het een serverprobleem moet zijn, dus ook contact gehad met T-mobile thuis, zij hebben de router nagekeken en er is niets mis en weten het ook niet..... Wat nu te doen? Wie heeft deze foutmelding ook en weet wat te doen???
Beste antwoord door Brian
Hi allen, we zijn nog steeds in contact met een engineer van Netflix maar omdat het om een klein aantal meldingen gaat met wat lijkt een specifieke oorzaak adviseert Netflix ons om jullie ook rechtstreeks met Netflix support zelf contact op te laten nemen. Het is niet de bedoeling om jullie van het kastje naar de muur te sturen en we zijn nog steeds met Netflix in contact maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of we via deze weg een oplossing gaan vinden. Meld dit issue dus zeker ook rechtstreeks bij Netflix support zoals Netflix adviseert. Zodra wij wat aan onze kant horen deel ik dit uiteraard direct hier!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.