Beantwoord

Netflix app op TV Box

  • 30 August 2017
  • 33 reacties
  • 17941 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

@Jeroenkeller

Odido richt zich meer op TV kijken via Smart TV app.

Dat is ook de rede dat ik juist van Kpn naar T-Mobile ben gegaan toen.

Alles op mijn Android/Google TV toestellen.

Als u een recente Smart TV hebt kun je TV kijken via de Odido TV app.

 

 

Hoi Peter, 

 

Bedankt voor je reactie, ik ben echt NET nieuw bij Odido. 

Is deze app ook gewoon te casten naar google chromecast ? 
Ik heb nu zo een simpele chromecast, ik krijg morgen die witte met afstand bediening

Reputatie 7
Badge +14

 

Hoi Peter, 

 

Bedankt voor je reactie, ik ben echt NET nieuw bij Odido. 

Is deze app ook gewoon te casten naar google chromecast ? 
Ik heb nu zo een simpele chromecast, ik krijg morgen die witte met afstand bediening

 

Met Chromecast is dat mogelijk.

@Jeroenkeller

Dat is een iets andere app geschikt voor tablet en telefoon die kun je casten met de gewone (oude) Chromecast.

De Chromecast Google TV zet je de Odido TV app op werkt perfect.

Een hele mooie aanvulling is de Kpn+ afstandsbediening aan de Chromecast Google TV te koppelen.

Dit als hdmi cec niet goed werkt.

Zie ook mijn topic.

 

@Jeroenkeller

Dat is een iets andere app geschikt voor tablet en telefoon die kun je casten met de gewone (oude) Chromecast.

De Chromecast Google TV zet je de Odido TV app op werkt perfect.

Een hele mooie aanvulling is de Kpn+ afstandsbediening aan de Chromecast Google TV te koppelen.

Dit als hdmi cec niet goed werkt.

Zie ook mijn topic.

 

Ik heb ze Google TV chromecast ingesteld 

ODIDO App op geinstalleerd en het werkt PERFECT! 

Ik kan met de Google TV afstand bediening de TV aanzetten en die staat standaard als begin source op de Google TV HDMI poort. 

 

Start de ODIDO TV app en ik kan TV kijken, werkt overigens echt boven mijn verwachting de app. 

Daarnaast kan ik met de Google TV afstand bediening ook mijn AV receiver geluid aansturen. 

Ik kom er net ook achter dat de Odido box geen kanaal heeft voor Netflix en/of videoland. 

Dit is extreem treurig, hierdoor heb ik wel al gelijk meer spijt dat ik ben overgestapt. 

 

Daarnaast kan je ook niet makkelijk de afstandbediening koppelen zodat je geluid van je AV receiver kan instellen. 

 

Ik vind het allemaal erg karig en simpel, had meer verwacht.

Yup - vind ik zelf ook. Wellicht wat belangrijker is om dit te vermelden bij bestelling. Desnoods bij details of dergelijks. TV box is in feite nutteloos. Dus morgen bellen om te kijken of ik dit nog kan terugsturen.

Danny

Hallo,

Waarom heeft t-,mobile nog geen Netflix app, kleinkinderen kijken vaak naar Netflix daar gebruiken wij een
tablet voor en chromecast om het te streamen, vindt het maar een gepruts. KPN heeft ook een app voor
Netflix, het kan voor ons een reden zijn om naar overstappen naar kpn .

Gr, Hilbrand.

Hi Hilbrand, Ik vind het ook een gemis dat er geen app voor Netflix op de tv-box zit.

Hopelijk wordt dit snel toegevoegd. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @DannyJD  en @Paul Gl ,

Odido heeft sinds een tijdje een nieuwe mediabox. 

Deze kan je aanvragen via je Odido account en dan de oude tv box opzeggen.

Over de nieuwe TV box kun je hier lezen.

 

Reageer