Beantwoord

na update werkt tv niet meer goed

  • 27 May 2021
  • 4 reacties
  • 209 Bekeken

Sinds de update van afgelopen week werkt de tv niet goed meer.

zo kan ik niets meer terug kijken via de tv gids start op maar loopt vast en krijg alleen geluid.

als ik een favoriete lijst maak dan worden zenders ineens geblokkeerd maar staan niet in de lijst dat ze geblokkeerd zijn.

 

kortom ik ben niet erg blij met de update 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 31 May 2021, 10:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @NEERVOORT21, daar gaan we meteen wat aan doen samen!

Welke update bedoel jij precies? Ben je overgezet naar T-Mobile TV of heb je een software update op de TV/TV Box geïnstalleerd?

Ervaar je de problemen met Terug Kijken toevallig op RTL4 of op meerdere zenders? 

Heb je al geprobeerd alles te herstarten op de volgende manier?

Voer een reset uit zonder UTP-kabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Beste het betreft een update van de box.

 

ik ga de stappen doorlopen hopelijk werkt het.

 

met vriendelijke groet

 

cliff 

Beste ik heb gedaan wat u adviseerde maar helaas.

als ik nu een favorietenlijst maak dan word SBS6 steeds vergrendeld.

dit terwijl deze niet inde lijst als vergrendeld staat.

ook als ik iets wilt terug kijken van uur eerder of langer werkt niet.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @NEERVOORT21,

Dank voor de terugkoppeling! Op welke zenders ervaar je precies problemen met het Terugkijken? Zou je daarnaast ook een fabrieks reset van de TV Box uit willen voeren? Graag kijk ik ook met je mee. Aangezien je jouw Community profiel nog niet hebt gekoppeld aan jouw Thuis abonnement, raad ik je graag aan om mij via een privébericht van de volgende gegevens te voorzien:

  • Postcode & huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van de IBAN.

Hiermee kan ik met je meekijken!

Reageer