Skip to main content

Blijkbaar vandaag een nieuwe update van de tv app doorgevoerd door Odido. Helaas duurt het steeds een tijd voordat het beeld scherp is bij het veranderen van zender. Tevens blijft het beeld ook steeds stilstaan. Het enige wat dan helpt is alles uitzetten en opnieuw opstarten. Vanmorgen al gebeld met Odido. Ze konden me ook niet helpen en wisten ook niet van een update. Onbegrijpelijk! Kan iemand van dit geweldige bedrijf misschien achterhalen wat nu het probleem is? 

Bij mij werkt dat niet Jan2323


@sieg.eilbracht De nieuwe update is teruggedraaid op alle modellen, behalve die met een bouwjaar uit 2019 en 2020. Kan het zijn dat jouw TV dit bouwjaar heeft? Mocht dit niet zo zijn dat hoor ik dit ook graag! 

Wil je mij in beide gevallen vertellen welke klachten je exact ervaart? Dan ga ik dit gelijk terugkoppelen aan het TV Team. 


@Teresa van Odido 

Samsung Neo QLED 8K 65QN800B (2022)

App start niet op ,zwart scherm.

Is traag .


@sieg.eilbracht Dank je wel voor je terugkoppeling! 

Heb je al eens geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Maakt dit verschil?

Mocht dit niet zo zijn, wil je hier dan een filmpje van delen? Dit kan middels een WeTransfer link. Ik zet het dan gelijk door, zodat het TV Team dit samen met onze technische dienst kan oppakken. 


@Teresa van Odido 

Ik heb je een pb gestuurd met een tijdelijke download link


Ook hier is het dram. Samsung 65 inch tv van 2022. Zet a.u.b. voor alle modellen de oude versie terug en rol het uit als het werkt. Het werkt dus nu op geen enkele tv. Niet zo moeilijk toch. 


@mrkock Goed dat je dit meldt! 

Wil je mij meer informatie geven? Dan kan ik het gelijk voor je doorzetten:

  • Welk Samsung model heb je?
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV?
  • Wat is de software versie?
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd (ga in de app naar Account > Instellingen > Over)?

 


@mrkock Goed dat je dit meldt! 

Wil je mij meer informatie geven? Dan kan ik het gelijk voor je doorzetten:

  • Welk Samsung model heb je?
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV?
  • Wat is de software versie?
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd (ga in de app naar Account > Instellingen > Over)?

Het is een qe65q70r uit 2019  software versie 1406.4 (meest recent) en het besturingssysteem is tyzen.

Versie Odido app: 2.0.3583

 

 

 

 


@sieg.eilbracht @mrkock Super bedankt, ik heb alles doorgezet! 


Al enig uitzicht op de nieuwe aangepaste app?


Nog niks concreets @Banjer1969. We doen er alles aan om dit zo snel op te lossen. Zodra er meer informatie is zullen jullie op de hoogte gebracht worden. 


De tv app werkt nog steeds erg slecht. Zappt langzaam en het beeld komt pas laat door. Gaat dit binnenkort nog veranderen? Ik wil niet overstappen maar op deze manier zit ik er wel over na te denken. Heb nog even gekeken naar de mediabox maar die kost €2,50 in de maand. Beetje gek om daar voor te gaan betalen terwijl het met de oude tv app vlekkenloos werkte. Het zou heel fijn zijn als dit op korte termijn opgelost zou worden. 


Update gehad en vaak de melding probeer het nog een keer met zwart beeld en dan weer normaal beeld.  En iedere keer tijdens zappen onderin beeld. "Druk op links voor uitleg hoe je odido tv bediend" ik wil die melding niet constant zien. En waarom laten jullie de oude app niet staan? Deze werkt toch goed, nu weer gekloot door die nieuwe update. Zet m terug 

 

Mvg Chris 

 

 


De laatste nieuwe update blijft problemen geven . Heb m opnieuw opgestart, app verwijderd opnieuw geïnstalleerd. En nogsteeds continu die vervelende melding....er gaat iets mis. Probeer het nog een keer. Zwart beeld en dan weer normaal  beeld. Nee ik wil die oude app terug. Die deed het goed. En nu wederom met een nieuwe uitdraai weer gezeik hiermee. Dit was de vorige x met een update ook al het geval. Toen is later alles weer teruggezet na de oude app. Dat was toen prima en nog steeds. En nu beginnen jullie opnieuw met datzelfde gekloot. Zet AUB de oude app terug!

Alvast bedankt.

 

Mvg Chris


@Chriscross76 Goed dat je dit gelijk aan ons laat weten. Klopt het dat jij een Samsung QE65QN93BATXXN hebt? 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden dan zet ik het meteen door naar mijn collega’s van onze technische dienst en TV team.

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

-Samsung QE65QN93BATXXN 

-Tizen

-Tv de laatste software update versie ( gaat automatisch)

 

-Smart tv app laatste software versie  toen begon de ellende, gewoon een roll back naar de oude versie en het probleem is verholpen

 

-Probleem bij alle zenders

-Tv box vertoont deze problemen niet

-Zit bedraad op het odido netwerk rechtstreeks op de modem zonder tussenkomst van apparaten.

 

Het ligt aan de laatste update van de odido app want toen ging het mis.

 

Mvg

Chris 


Bedankt voor de aanpassing alles werkt nu weer naar behoren!

 

Mvg,

Chris


@Chriscross76 Geen dank, fijn dat alles weer naar behoren werkt! 😀


Update gedaan na een mailtje van Odido. Stom stom stom. Kan nu niet eens mijn pincode invoeren, accepteer geen invoer in dat veld!  Samsung The Frame 2022.


@yobster Goed dat je dit gelijk bij ons meldt. Mijn excuses voor dit ongemak! 

Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren, wil je dit eens proberen?

Mocht dit niet werken, wil je dan de volgende vragen beantwoorden?

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

Ik ga hier dan gelijk een melding van maken bij ons TV Team! 


Reageer