Skip to main content

Blijkbaar vandaag een nieuwe update van de tv app doorgevoerd door Odido. Helaas duurt het steeds een tijd voordat het beeld scherp is bij het veranderen van zender. Tevens blijft het beeld ook steeds stilstaan. Het enige wat dan helpt is alles uitzetten en opnieuw opstarten. Vanmorgen al gebeld met Odido. Ze konden me ook niet helpen en wisten ook niet van een update. Onbegrijpelijk! Kan iemand van dit geweldige bedrijf misschien achterhalen wat nu het probleem is? 

Hi allemaal, inmiddels is de Samsung TV versie teruggezet naar de oudere versie. We hopen snel een fix te hebben voor de nieuwe update zodat we deze opnieuw kunnen uitrollen!


Wij wachten het af.


@Hen_1987 @CarWee heel erg bedankt voor het laten weten!

Zojuist ook het volgende te horen gekregen. We gaan de Samsung app terugzetten naar de oude versie voor bijna alle toestellen uit 2021, 2022 en 2023. Ik verwacht dat het terugzetten zo al gebeurt. We behouden de app wel voor bepaalde groepen waarin "The Frame" zitten om te voorkomen dat de app op deze modellen helemaal niet meer werkt. 

Ik heb Samsung QE65QN90C - 4K Neo QLED (2023)

Oude versie nog steeds niet teruggezet. Waarom duurt dit zo lang? Gaan jullie alle klanten met problemen schadevergoeding betalen?

Yes, oude versie terug, bij mij werkt alles weer als voorheen. Volgende keer graag beter testen alvorens naar alle klanten uit te rollen. 


LG OLED55E9PLA, zelfde probleem dat beeld bevriest na switchen tussen kanalen/apps. En het duurt lang voordat het beeld scherp stelt.

 Er is nog steeds niets opgelost: slecht afgeteste software release & en ondanks talloze meldingen van gebruikers heeft roll back gefaald. Volgende keer na uitvoerig testen eerst een bèta releasen náást een versie die wel gegarandeerd goed werkt? 

Plus, daarbij steekt sinds een paar weken nog een probleem de kop op, waarmee Odido al een langere historie heeft in combinatie met LG tv's. Namelijk dat er continue afwisselende meldingen worden gegenereerd 'geen connectie/wel connectie'. Wat ook telkens reboot vereist.

Hoe vaak per dag moet het stroom eraf om te rebooten? Deze Odido dienst is nota bene erger dan MS Windows.

Ik ben inmiddels ook wel een beetje klaar met die gedwongen winkelnering: de glasvezelkabels zijn hier van een juridische entiteit die opgegaan is in Odido. En de enige exploitant die hier tv en internet levert is.....je raadt het al. 

 


Ik heb de samsung QE65QN90BATXXN

Ervaar dezelfde issues, na zappen blijft het beeld hangen en hapert.

Update op geen enkele manier een vooruitgang. 

Heb de oude versie nog niet terug. Wanneer en hoe kan ik de app terugzetten naar de oude versie?


Hier nog steeds dezelfde problemen. Ook de oude versie is nog niet beschikbaar. Odido doe iets?


Hi allemaal, inmiddels is de Samsung TV versie teruggezet naar de oudere versie. We hopen snel een fix te hebben voor de nieuwe update zodat we deze opnieuw kunnen uitrollen!

Hier nog steeds de oude versie niet beschikbaar.


Hier app verwijderd maar krijg nog steeds nieuwe app met traag zappen.

QE55Q80B

TV komt uit 2022...


Hoi allemaal, 

We horen inderdaad geluiden dat het niet alleen om het model uit 2018 gaat. Gelukkig is het TV Team druk bezig met het opsporen van de bugs en het vinden van een oplossing hiervoor. Om zo gericht mogelijk te zoeken, wil ik jullie vragen om de volgende informatie: 

  • Welke problemen ervaar je met de Odido TV App?
  • Wat is het merk van de TV (type, model en bouwjaar)?

Alvast super bedankt voor de moeite, ik zet het allemaal gelijk door! 

Ik heb ook problemen met de tv app, bij zappen blijft het beeld eerst zwart, vervolgens komt het haperend op gang.

Het is een Samsung TV model QE55Q77AATXXN van 2022


Oude versie hier ook nog niet terug in de Appstore. 65Q74B Samsung. Wanneer opgelost?


Oude versie hier ook nog niet terug in de Appstore. 65Q74B Samsung. Wanneer opgelost?

De oude, goed werkende, T-Mobile app komt niet terug, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Een nieuwe met minder problemen komt “zo snel mogelijk”.

Welkom bij Odido!


Beste Odido, Ik wil echty niet o pde klaagstoel gaan zitten maar ik heb nog steeds de nieuwe app. Die dus niet werkt. Zouden julie aub voor iedereen de oude app weer terug kunnen zetten. Kunnen gewoon al paar dage ngeen tv kijken.


@Hen_1987 @CarWee heel erg bedankt voor het laten weten!

Zojuist ook het volgende te horen gekregen. We gaan de Samsung app terugzetten naar de oude versie voor bijna alle toestellen uit 2021, 2022 en 2023. Ik verwacht dat het terugzetten zo al gebeurt. We behouden de app wel voor bepaalde groepen waarin "The Frame" zitten om te voorkomen dat de app op deze modellen helemaal niet meer werkt. 

Ik heb Samsung QE65QN90C - 4K Neo QLED (2023)

Oude versie nog steeds niet teruggezet. Waarom duurt dit zo lang? Gaan jullie alle klanten met problemen schadevergoeding betalen?

Oude versie is niet teruggezet en kan ik ook niet vinden bij de apps.. Dus nog steeds gedoe. Het begint nu vrij irritant te worden!  Kunnen jullie de oude versie terugzetten??


Beste Odido,

Helaas is het nog niet opgelost, het was afgelopen weekend vreselijk irritant.
Ik ben nu sinds afgelopen woensdag klant bij jullie, maar tot nu toe is het een teleurstelling.
Sinds de overstap geen fatsoenlijk tv kunnen kijken, en een internetsnelheid van nog geen 80MB p/s terwijl we betalen voor 1 Gbit/s.

De overstap is tot nu toe een grote teleurstelling.

Graag ontvangen ik een reactie van jullie wanneer het probleem met de TV opgelost gaat worden.

 

Groet,

Henno


Hi @Banjer1969 @Wateenellende @Bvan_os , we hebben het issue gevonden en er is ook al een ticket gemaakt voor de leverancier die aan de slag gaat met de fix. We hopen snel op een fix hiervoor. Wel ontvangen we nog steeds graag voorbeelden van type modellen omdat de issues niet op alle modellen lijken te spelen. Mocht de fix bijvoorbeeld lang op zich laten wachten, dan kunnen we kijken of we de update terug kunnen draaien. Dit wordt zo in een meeting besproken, dus zodra ik ook meer hierover weet, laat ik het hier weten. 

We zijn inmiddels 4 dagen verder en nog steeds geen oplossing. Wanneer krijg ik nu eens een werkende oplossing aangeboden met tekst en uitleg hoe te handelen? Ik voel mij totaal niet serieus genomen door Odido (what's in a name?) en zie dat er door andere klanten ook nog flink geklaagd wordt.

ACTIE GRAAG!!!!!!!!!!


Hi allemaal, inmiddels is de Samsung TV versie teruggezet naar de oudere versie. We hopen snel een fix te hebben voor de nieuwe update zodat we deze opnieuw kunnen uitrollen!

Beste Demi,

Ook bij mij (Samsung QE55QN93AAT) werkt de app niet goed en is deze ook niet teruggezet naar de oude app. Bij elke zenderwisseling moet ik tussen 5 en meer dan 30 seconden wachten op bewegend beeld en geluid. Dit ondanks uw belofte van 4 dagen geleden. Kunt u eerlijk aangeven wanneer wij mogen verwachten dat de TV weer normaal werkt?

Ook bij de oude app werden steeds oplossingen voor problemen beloofd die 2 jaar lang niet werden nagekomen. Daarom nogmaals het verzoek voor een eerlijk antwoord, dat ODIDO ook na gaat komen.


de tv app werkte al niet goed maar nu al helemaal niet meer. Wordt door klantenservice ook niet geholpen en dit duurt nu al een week. Ben er beetje klaar mee. 

 

Bij zenderwisseling blijft de app laden. Duurt echt meer dan een halve minuut. 

Ook de bediening die voorgestaan wordt → is echt onhandig, zeker met een afstandsbediening van samsung frame tv. 

Bijzonder dat odidio geen compensatie biedt en zelfs klanten niet informeert. 

Odido gaat het helemaal anders doen…...als daarmee het bovenstaande bedoeld wordt dan klopt dat!


@Hen_1987 @CarWee heel erg bedankt voor het laten weten!

Zojuist ook het volgende te horen gekregen. We gaan de Samsung app terugzetten naar de oude versie voor bijna alle toestellen uit 2021, 2022 en 2023. Ik verwacht dat het terugzetten zo al gebeurt. We behouden de app wel voor bepaalde groepen waarin "The Frame" zitten om te voorkomen dat de app op deze modellen helemaal niet meer werkt. 

Demi,

Ik heb nu versie 1.0.20 en krijg nadat het een week goed ging nu bij het opstarten van de Odido-Tv-app weer alleen een zwart scherm.

Kan ik daaruit concluderen dat de app bij mij  ook terug is gezet naar de oude versie?

Ik heb een Samsung Frame model 2023 code:QE32LS03CBUXXN.

 


Hey @MarmM, het klopt inderdaad dat ook de Frame tv's zijn teruggezet. De fix voor het zwarte scherm zat in de nieuwe update. Hopelijk kunnen we spoedig een nieuwe versie lanceren zodat alle bugs eruit zijn! 


@Tommie van Odido @Demi van Odido Schreef eerder: We behouden de app wel voor bepaalde groepen waarin "The Frame" zitten om te voorkomen dat de app op deze modellen helemaal niet meer werkt. 

Maar dat klopt dus niet of hoe is dat anders wel te organiseren?


@MarmM Dit is uiteraard wel de in steek geweest. Echter bleek er uiteindelijk dat dit toch niet mogelijk is, vandaar dat we alle modellen terug moesten zetten. 


Ok vervelend. Hopelijk wordt het snel opgelost. 


Ok vervelend. Hopelijk wordt het snel opgelost. 

Bij mij leverde de nieuwe app geen problemen op; sterker nog ik vond hem een stuk overzichtelijker en bedieningsvriendelijker dan de oude versie. Wat mij betreft is het dus jammer dat er weer teruggegaan is naar de oude versie en ik hoop dus dat de problemen snel zijn opgelost en we weer naar de nieuwste versie worden geupdated. Dit is mijn televisie: 

Samsung UE55CU7172U - 55 inch - 4K LED - 2023 - Europees model

(hiermee dus geen enkel probleem met de nieuwe APP.)


Hallo, ik ervaar nog dezelfde klachten als alle Samsung gebruikers hierboven.

Ik heb een qe65qn800.

Hoe kan je de oude versie terugzetten?

 


Hallo, ik ervaar nog dezelfde klachten als alle Samsung gebruikers hierboven.

Ik heb een qe65qn800.

Hoe kan je de oude versie terugzetten?

 

Dat ging bij mij vanzelf, direct na het aanzetten van de tv verscheen er een bericht met de mededeling dat de app aan het updaten is en na die update had ik weer de oude versie.


Reageer