Hallo, sinds de update kan ik niet meer opnemen. Ik ben na de update op vakantie geweest en alles wat toen is opgenomen, kan ik niet afspelen.
Ook gaat het veranderen van zender erg traag.
Graag een oplossing
Hallo, sinds de update kan ik niet meer opnemen. Ik ben na de update op vakantie geweest en alles wat toen is opgenomen, kan ik niet afspelen.
Ook gaat het veranderen van zender erg traag.
Graag een oplossing
Hi
Alle opnames voor de update kunnen inderdaad niet meer bekeken worden. Hierover heb je een e-mail gehad. Excuses voor het ongemak.
Wat bedoel je precies met het veranderen van zender is erg traag? Duurt het langer voordat je beeld hebt? Zou je een powerflip kunnen uitvoeren? Dit doe je zo:
Powerflip
Hoi Tommie,
Die e-mail heb ik gehad, maar ik bedoel juist dat ik de opnames van na de update niet kan bekijken.
En ik moet me ook steeds opnieuw aanmelden als ik de tv aanzet.
Er is iets fout gegaan tijdens de migratie, ik heb een ticket voor je aangemaakt en dit doorgezet naar onze techneuten. Dit is al onderzoek, nu wordt jij hierin meegenomen. Hopelijk komen we snel met de oplossing!
Hoe staat het met de onderzoek, want ik kan nog steeds niet opnemen, maar heb echt nog helemaal niks gehoord. En ik betaal er wel voor
Ik zie nu dat er in een ander topic ook k er gesproken wordt en dit wordt als oplossing aangedragen:
Kan ik mijn tv box ook niet omruilen?
Hi
Ze hebben besloten om je TV Box om te ruilen. Hier ontvang je een bericht van en je zending is te volgen in My T-Mobile! Kan je mij laten weten of het na de swap gefixt is?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.