Skip to main content
Na de update heb ik alle zenders, behalve NPO 1, 2 en 3. Decoder al gereset, maar dat helpt niet.

Iemand een oplossing?
Heb je ook de router al een reset gegeven?
Yep, router ook al gereset. Wat trouwens bijzonder is, begin gemist werkt wel!
Antwoord van t-mobile: Deze storing staat alleen los van de update en ligt aan de kant van de tv zenders. Op dit moment zijn ze bezig met het herstellen ervan



En kan ik je niets anders adviseren dan even af te wachten
Hoe reset je de router als ik vragen mag? Misschien helpt het mij ook
Hey Evelien,



Een powerflip voer je op deze manier uit:

1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.

2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.

3. Wacht 1 minuut.

4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.

5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).

6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.



Laat je ons weten of het gewerkt heeft? 🙂

Reageer