Hier ook hetzelfde probleem, gekmakend
Wachten jullie wel 10 seconden voordat je de stroom weer insteekt? Werkt internet wel?
Hebben jullie de volledige reset-procedure uitgevoerd:
- tv box van de stroom halen en netwerkkabel eruit halen
- modem een fabrieksreset geven (met paperclip resetknopje 20 sec indrukken)
- na opstarten modem tv box weer aan de stroom aansluiten
- wacht op melding dat tv box niet is aangesloten op het modem
- sluit netwerkkabel aan op tv box
- tv box moet nu verder opstarten en beeld gaan geven
Mvg. Marcel
Wachten jullie wel 10 seconden voordat je de stroom weer insteekt? Werkt internet wel?
Ja ik wacht altijd netjes 10 seconden. Internet werkt prima. Ik heb hem de hele nacht van het stroom gehad, nu doet ie het weer.
Hebben jullie de volledige reset-procedure uitgevoerd:
- tv box van de stroom halen en netwerkkabel eruit halen
- modem een fabrieksreset geven (met paperclip resetknopje 20 sec indrukken)
- na opstarten modem tv box weer aan de stroom aansluiten
- wacht op melding dat tv box niet is aangesloten op het modem
- sluit netwerkkabel aan op tv box
- tv box moet nu verder opstarten en beeld gaan geven
Mvg. Marcel
nee dit niet gedaan nee, heb ook nergens gelezen waar dit vermeld staat eigenlijk
zal het de volgende keer proberen. Bedankt voor je reactie!
Hier ook hetzelfde probleem, gekmakend
Ja en het gebeurd niet maar 1x, wij hebben dit nu al een paar keer meegemaakt dit jaar en irriteer me er echt flink aan zodra de glasvezel hier ligt zijn we weg!