Skip to main content

Al een tijd problemen met Odido. De afstandsbediening geeft soms een foutmelding (rood lampje knippert dan), opnieuw opstarten en geluid staat een stuk zachter dus het volume staat veel hoger dan normaal. Elke keer is het weer kijken en uitzoeken hoe we het weer normaal kunnen laten werken.

Nu net geprobeerd de mediabox te resetten en krijg ik dit scherm. Ik probeer nu de stappen te volgen maar de afstandsbediening wil niet koppelen. Nu blijft dit in beeld en komen we niet verder… wat nu te doen?

We streamen nu maar via de chromecast op de iPad op de tv. Dan doet het geluid het wel normaal… maar het is natuurlijk gek dat het op deze manier moet. 

@Joostglorie Hoi

Waarschijnlijk gaat er wat mis met koppelen.

Zie dit topic hoe je het kan oplossen.

@Joostglorie Hoi

Waarschijnlijk gaat er wat mis met koppelen.

Zie dit topic hoe je het kan oplossen.

Hoi @peter-keetfm, dat klopt. De afstandsbediening wil na het resetten van de tv box niet meer koppelen. Her scherm (foto bijgevoegd in eerder bericht) blijft in beeld waardoor er nu geen tv gekeken kan worden. Aanvraag voor nieuwe afstandsbediening gedaan in een reactie. Afwachtend op antwoord daarop. 

@Joostglorie 

Dan even de afstandsbediening op infrarood zetten.

Dit heb ik uitgelegd in dat topic als laatste redmiddel om nog TV te kunnen kijken.

Dan kunt U in ieder geval weer normaal TV kijken.

@Joostglorie

Dan even de afstandsbediening op infrarood zetten.

Dit heb ik uitgelegd in dat topic als laatste redmiddel om nog TV te kunnen kijken.

Dan kunt U in ieder geval weer normaal TV kijken.

Bedankt voor je tips @peter-keetfm. Helaas dit wil ook niet werken. Het volgende scherm blijft nog steeds in beeld… 

@Joostglorie 

Huisje en ok knop ingedrukt houden zodat de afstandsbediening lampje niet meer knippert.

Dan huisje en play/pauze knop ingedrukt houden. (Lang vast houden tot lampje 4x knippert)

Dan pijl naar links.

Reageer