Nadat min HD recorder de geest had gegeven via de klantenservice een nieuwe tv box ( Amino 610x) ontvangen. Aangesloten: geen tv wel de tv gids. Wederom kl.ser. gebeld. Ik moest over naar nieuw platvorm. Netjes doos in huis met 2 Amino's en een Zyxel modem. Gebeld dat ik er 1 tekort kwam. Zou nagestuurd worden. Kwam vlak voor de monteur kwam. Na aansluiten geen internet. Monteur laten komen: mediaconverter door hem aangesloten. Twee Amino's werken, 2 niet. De 2 boxen die met het modem werden geleverd werkten wel. Gelukkig werkten de oude entone kastjes nog. Probleem gemeld bij kl.ser. Ondertussen zijn we 2 maand verder. Zag op de site van Tmobile dat ik voor het zelfde geld mijn download snelheid kon ophogen. Aanvraag gedaan, doos ontvangen met nieuwe apparatuur. Moest door monteur woeden aangesloten. Vrijdag j.l. gebeurd. Werkte eerst niet. Via andere monteur in de patchkast( lokaal) aansluiting aan laten passen. Daarna: GEEN TV. U begrijpt het. Hele weekend zonder tv! WEL TV GIDS!. Probleem zit bij tmobile. Volgens de monteur in de VLAN aansluiting in het systeem. Ben bereid nog 2 weken af te wachten maar geduld is eindig. Vaak gehoord via de kl.ser. dat er een ticket is aangemaakt maar er gebeurd niets. HELP!!!
Als dat een feit is, en daar lijkt het zeker op, dan zou een overstap eigenlijk niet geboden moeten/mogen worden door T-Mobile. Ik zou dus zeggen ik trek mijn upgrade terug en wil terug naar de oude werkende 100 Mbit omgeving. Het zou fijn zijn als T-Mobile mij daar in faciliteert. Zorg daarnaast voor een betere stabiele 1Gbit omgeving voordat je deze aanbied.
Ik ben in afwachting
Hi
Hoi
De problemen die ik had met zwarte schermen waren vorige week al opgelost. En zoals jij al aangaf stond dit los van de netwerkmigratie naar 1 gb.
In principe wil ik de boxen nog aanhouden, de tv in de huiskamer is te oud voor de APP dus ben ik afhankelijk van de box.
Vanmorgen voor de overgang van mijn abo naar de 1 Gbit functioneerde de Boxen nog. In de loop van de ochtend ben ik overgezet en he nu de internet snelheid van 1 Gbit inmiddels de monteur langs geweest van guidion. en heeft de setting met het nieuwe modem en de mediaconverter gecontroleerd alles conform aangesloten. Van wat de monteur mij aangaf moeten de tv boxen bij mij thuis nu nog via het mac adres worden overgezet. Dit zou automatisch moeten gebeuren dus ik hoop dat dit aan het eind van de middag is gelukt. We zullen zien...
Hi
Hi
Dank voor je reactie we zullen het zien. Volgens de monteur wordt in het geautomatiseerde proces na afmelding van hem de boxen automatisch opgepakt en omgezet op MAC adres naar de nieuwe omgeving. Dat zou max ongeveer 2 u kunnen duren… Laten we het afwachten
Goedemorgen
Goedemorgen
Hoi
Hoi
Ik wil zeggen: goed dat de rust is wedergekeerd, alleen ben ik blij om te horen dat jouw dochter haarzelf ook zonder TV goed vermaakt.
In ieder geval wens ik jou nog veel kijkplezier toe!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.