Nadat min HD recorder de geest had gegeven via de klantenservice een nieuwe tv box ( Amino 610x) ontvangen. Aangesloten: geen tv wel de tv gids. Wederom kl.ser. gebeld. Ik moest over naar nieuw platvorm. Netjes doos in huis met 2 Amino's en een Zyxel modem. Gebeld dat ik er 1 tekort kwam. Zou nagestuurd worden. Kwam vlak voor de monteur kwam. Na aansluiten geen internet. Monteur laten komen: mediaconverter door hem aangesloten. Twee Amino's werken, 2 niet. De 2 boxen die met het modem werden geleverd werkten wel. Gelukkig werkten de oude entone kastjes nog. Probleem gemeld bij kl.ser. Ondertussen zijn we 2 maand verder. Zag op de site van Tmobile dat ik voor het zelfde geld mijn download snelheid kon ophogen. Aanvraag gedaan, doos ontvangen met nieuwe apparatuur. Moest door monteur woeden aangesloten. Vrijdag j.l. gebeurd. Werkte eerst niet. Via andere monteur in de patchkast( lokaal) aansluiting aan laten passen. Daarna: GEEN TV. U begrijpt het. Hele weekend zonder tv! WEL TV GIDS!. Probleem zit bij tmobile. Volgens de monteur in de VLAN aansluiting in het systeem. Ben bereid nog 2 weken af te wachten maar geduld is eindig. Vaak gehoord via de kl.ser. dat er een ticket is aangemaakt maar er gebeurd niets. HELP!!!
Hi
Hoi Demi. Dus er zijn meer klanten met dit probleem lees ik. Overigens zie ik nu ook geen gids meer. Kennelijk is er wel iets gedaan?? Hoop dat het wordt opgelost
Hi
Hoi bij mij werkt het nog steeds niet
Overigens zijn Jan23 en ste16211 dezelfde klant :)
Goedemorgen. Ik zie dat ik op 2 boxen weer beeld heb. Op de 2 waarvan de macadressen zijn doorgegeven alleen NL 1,2 en 3. Er zit voortgang op!!
Hi
Ik wil dit best doen maar dan staan ze 3 x in het dossier. Kun je dat niet inzien?
Klopt Demi. Probleem met tv zenders is van voor migratie.
Dankjewel voor de terugkoppeling! Zodra er een update komt rollen uit het onderzoek dat door Demi is uitgezet, dan hoor je die in dit topic. Mocht jij tot die tijd nog andere vragen hebben, stel die dan gerust!
Hi
Dag Demi. Er zijn er een paar bijgekomen:
1,2 en 3 had ik al.
Nrs 18. 25. 29. 65.91.101. 102. 103. 110. 111. 112. 242. 260.261.
278. 296. 391. 392. 393. 421 en de regionale zenders. Die zie ik nu
Groet Jan
Voor de zekerheid. Alle andere kanalen zijn zwart!
Helaas niets veranderd t.o.v. gister!!
Hoi. Ik sluit elke avond de oude boxen weer aan anders kunnen de kids niet kijken op hun kamer. Vanmorgen niet omgezet, nu wel. Hoop dat er op korte termijn een oplossing is.
Hoi
Dan ga ik dat nu doen!
Ook ik heb al een week problemen dat alleen ned. 1, 2 en 3 beeld geven alle andere zenders geven zwart beeld. Aanleiding is dat ik een upgrade naar 1 Gbit heb gemaakt en aansluitend deze problemen heb gekregen. Contact gehad na veel moeite met jullie serv. lijn en natuurlijk de resets gedaan maar bieden geen oplossing. Alle mogelijke combi van resets modem en box geprobeerd maar geen oplossing. Zou een lopende bekende storing zijn…. ik moet wachten voor de oplossing…...
We hebben 3 boxen en bij alle hetzelfde probleem ! Het lijkt er op als ik alle signalen lees dat er ergens iets mis gaat bij het omzetten naar de nieuwe omgeving (1Gbit). Internet werkt gewoon maar heb nog niet de snelheid dus daar is nog niets gebeurt. De 13e komt guidion monteur langs om het nieuwe modem en de media converter aansluiten, ik neem aan dat ik dan de snelheid ook kan meten naar de 1Gbit.
Mag ik jullie vragen om naar mijn TV probleem te kijken en het zou fantastisch zijn als het kan worden opgelost.
Gr. René
Momenteel heeft T-Mobile veel last van de wet van Murphy bij de migratie van klanten naar ODF en overzetten naar nieuwe tv platform, neem daarbij de vele klachten over het slechte beeld van het nieuwe platform, dan gaar dit zeker op.
Daarom is een migratie naar het nieuwe platform en overgaan van WBA naar ODF naar mijn mening voorlopig af te raden zeker als de huidige propositie goed werkt, pas als men nergens meer klachten leest is het aan te raden.
Mooi verhaal BeMu. Als je dus je klanten wil houden zorg je dat de migratie naar 1G ongedaan wordt gemaakt waardoor de problemen met de tvboxen in ieder geval opgelost worden. Dit is een verhaal zonder einde. Ik merk dat mijn smart tvs met de app wel gewoon alle zenders toont. Ik ga de huur van de 2 tv boxen dan.ook per direct opzeggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.