Na installatie glasvezel geen tv meer



Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @michelve, ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice. Er is een nieuwe TV Box voor je onderweg! Hopelijk verhlept dit het euvel. Houd je mij op de hoogte na dat je de nieuwe TV Box geïnstalleerd hebt?

Hi @michelve, ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice. Er is een nieuwe TV Box voor je onderweg! Hopelijk verhlept dit het euvel. Houd je mij op de hoogte na dat je de nieuwe TV Box geïnstalleerd hebt?

Het zal wel. Allebei de tv boxen doen het niet na installatie glasvezel door Gideon. En dan zou de tv box stuk zijn. Maar ze doen het Allebei niet. Denk toch niet dat dan de tv boxen stuk zijn maar dat het zoals in het begin van deze topic al vaker gezegd is het nog niet overgezet is naar glasvezel

Hi @michelve, ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice. Er is een nieuwe TV Box voor je onderweg! Hopelijk verhlept dit het euvel. Houd je mij op de hoogte na dat je de nieuwe TV Box geïnstalleerd hebt?

Hallo Tommie

Ik heb vandaag dus 1box binnen gekregen en ik heb op 1 tv weer tv. Maar ik heb 2 boxen dus die andere doet het nog steeds niet. En heb ook geen ESPN 2 en 3 meer terwijl ik wel geabonneerd ben

Hi @michelve, ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice. Er is een nieuwe TV Box voor je onderweg! Hopelijk verhlept dit het euvel. Houd je mij op de hoogte na dat je de nieuwe TV Box geïnstalleerd hebt?

Hallo Tommie

Ik heb vandaag dus 1box binnen gekregen en ik heb op 1 tv weer tv. Maar ik heb 2 boxen dus die andere doet het nog steeds niet. En heb ook geen ESPN 2 en 3 meer terwijl ik wel geabonneerd ben

Ik heb de box gereset en het werkt. Eindelijk. Bedankt voor de hulp.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @michelve, bedankt voor de update! Fijn om te horen dat de switch heeft gewerkt. Ik wens je nog veel kijkplezier. 

Reageer