Aangezien de klantenservice van tmobile geen antwoord kan geven op mijn vraag hoop ik dat er binnen de community mensen weten wat we hier het beste kunnen doen
Situatie: Sinds 5 januari zouden wij TV en internet ontvangen van tmobile. Nog altijd hebben we geen TV (de zenders zijn zwart) en er word geen oplossing geboden. Al 2 keer is onze vraag naar de “technische dienst” doorgezet die onze ticket al 2 keer automatisch op “oplossen” heeft gezet. De man zojuist aan de telefoon heeft toegegeven (na 40 minuten) dat er niets is dat hij kan doen dan weer een taak aan te maken voor de back office.
Onze vraag aan de community:
- Volgens de klantenservice is het niet mogelijk om ons thuis abbonement op te zeggen met daarbij toebehorende 2 mobiel abbonementen, heeft er iemand hier ervaring mee hoe dit wel te kunnen doen?
- Volgens de klantenservice is het niet mogelijk om service te ontvangen. Wij moeten over een paar dagen weer bellen (communicatie vanuit tmobile bestaat niet) en een monteur sturen is onmogelijk, heeft er hier iemand ervaring mee?
Ik hoop dat we hier wel antwoord krijgen op de vragen die we hebben.