Beantwoord

Mijn Tv gids doet het sinds een paar dagen niet

  • 3 January 2022
  • 10 reacties
  • 538 Bekeken

Reputatie 1

Sinds een paar dagen doet de tv gids niet meer, en kan ik niets raadplegen. Ik zie alleen bovenin de tijden en meer niet. Heb de tv box 10 se. uitgezet en gereset, maar geen resultaat.

 

icon

Beste antwoord door Lisa 4 January 2022, 14:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Samui1950, bedankt voor dit topic! Ik schiet je graag te hulp. Ik denk dat ik dé oplossing voor je heb! Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen. Laat het mij weten!

Reputatie 1

Hoi Cheyenne, Bedankt voor de tip, maar helaas werkt dit ook niet. Alles blijft hetzelfde.

Reputatie 1

Graag een oplossing voor geen tv gids, want hierdoor kan ik ook geen gebruik meer maken van programma´s terugkijken. En niet meer zien wat er verder op tv is of komt

 

Reputatie 7

Hi @Samui1950, ik heb goed nieuws voor je! Jouw tv-gids werkt weer, heeft de technische dienst laten weten. Jouw ‘favorieten’ stonden aan, maar je had geen favoriete kanalen gemarkeerd, dus was er niets weer te geven in de tv-gids. De favorieten zijn nu uitgeschakeld en als het goed is kun jij de tv-gids weer inzien. Jij hebt inmiddels ook een e-mail gekregen dat jouw probleem is opgelost. Klopt het dat alles weer goed werkt? Ik hoop het enorm! 😁

Reputatie 1

Hoi Lisa, 

Ben blij dat de tv gids het weer doet, maar ik had een lijst met gemarkeerde favoriete zenders op volgorde van mijn keuze. Maar die is nu verdwenen, en kan ook geen nieuwe favoriete zenders meer maken, want dat wil niet meer. De optie om favoriete zenders te maken op eigen volgorde is verdwenen.:thinking:

Reputatie 7

Hi @Samui1950, heel goed dat je dit aangeeft! Ik ga hiervoor gelijk navraag doen bij mijn technische dienst of dit weer teruggebracht kan worden. Zodra ik hier een terugkoppeling op krijg, dan laat ik je dat weten. 

Reputatie 1

Hi Lisa, Alles werkt tot nu toe weer, en ik hoop dat het zo blijft? Ik hoop dat ik in aanmerking kom voor een tegemoetkoming vanwege de vele problemen de laatste maanden, want daar had je zelf ook over in een vorige bericht.^Roelof

Reputatie 7

Hi @Samui1950, wat ontzettend fijn dat alles weer goed werkt! Hele terechte opmerking van je. Ik heb gelijk het topic waarin ik je eerder heb geholpen erbij gepakt en ik zie dat de vergoeding hier inderdaad nog niet voor in orde is gemaakt. Excuses hiervoor. Zojuist heb ik dan ook een deel van de kosten van Cloud Opnemen vergoed van de voorgaande maanden, aangezien jij enkele maanden last hebt gehad van problemen. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ook hoop ik je te kunnen verblijden met het volgende: ik bied je graag nog één maand gratis een tv-pakket naar keuze aan. Laat het gerust aan me weten welk pakket jou aanspreekt en geef me een seintje als je deze hebt geactiveerd, dan maak ik de kosten hiervan voor je in orde en kun jij dit na een maand weer uitzetten. Ik hoor het graag van je! 😊

Reputatie 1

Hi @Samui1950, wat ontzettend fijn dat alles weer goed werkt! Hele terechte opmerking van je. Ik heb gelijk het topic waarin ik je eerder heb geholpen erbij gepakt en ik zie dat de vergoeding hier inderdaad nog niet voor in orde is gemaakt. Excuses hiervoor. Zojuist heb ik dan ook een deel van de kosten van Cloud Opnemen vergoed van de voorgaande maanden, aangezien jij enkele maanden last hebt gehad van problemen. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ook hoop ik je te kunnen verblijden met het volgende: ik bied je graag nog één maand gratis een tv-pakket naar keuze aan. Laat het gerust aan me weten welk pakket jou aanspreekt en geef me een seintje als je deze hebt geactiveerd, dan maak ik de kosten hiervan voor je in orde en kun jij dit na een maand weer uitzetten. Ik hoor het graag van je! 😊

Hi Lisa, Bedankt voor de tegemoetkoming, en ik heb tv pakket FILM 1 gekozen. Nog bedankt voor de prima sevice, en ook geduld. ^Samui1950

Reputatie 7

Hi @Samui1950, heel graag gedaan! Ik ben blij om te lezen dat ik je hier een plezier mee kan doen en heb zojuist de vergoeding hiervan in orde gemaakt. Dit kun je ook weer terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Heel veel kijk-plezier! 🎈