Mijn tv werkt niet ik heb wel DSL verbinding maar decoder geeft connection error. Als ik naar settings ga. En detection networks uitvoer zegt hij wel netwerk connecties. Is er misschien een storing ? Stroomflip werkt ook niet
Hier ook geen reactie. Klantenservice kom ik ook niet door. Ellende allemaal
Hallo
Het kan hiermee te maken hebben.
Hoi
11:00] Door aanpassingen in het netwerk is een deel van de klanten weer online. Het onderzoek loopt nog door en updates plaatsen we hier. Bij sommige klanten is de verbinding inmiddels hersteld, maar de TV Box nog niet. In dit geval is TV Anywhere een alternatief, totdat ook deze verbinding weer hersteld is. Een reset van het modem en/of de TV Box kan hierbij helpen: reset modem.
P.s. de Community is geen live chat, we hanteren een reactietijd van maximaal 24 tot 48 uur, maar bij verbindingsproblemen proberen we dit binnen een paar uur te hebben, vandaar dat er niet meteen op jouw topic gereageerd is, sorry voor het ongemak!
Dit topic gaat nu op slot.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.