Beantwoord

Mijn password manager zet het wachtwoord voor de community en T-Mobile Thuis onder dezelfde entry.

  • 29 September 2020
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Reputatie 1

Mijn password manager zet het wachtwoord voor de community en T-Mobile Thuis onder dezelfde entry.

Deze zijn echter wegens veiligheids overwegingen verschillend. Enig idee hoe ik deze van elkaar kan scheiden? Ze zitten niet eens op hetzelde domein?

icon

Beste antwoord door Seccie 29 September 2020, 20:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Stijn Hommes,

Welke password manager gebruik je? Heb je de gegevens ingevuld voor zowel de My T-Mobile inlog, community inlog en Thuis inlog? Ik gebruik zelf al vele jaren keepass en de database bestanden staan versleuteld in dropbox. 

Reputatie 1

Ik gebruik Dashlane. Ik heb zojuist ook een nieuw wachtwoord ingesteld voor community, omdat geen enkel wachtwoord van T-Mobile werkte om in te loggen.

Reageer