Skip to main content
Beantwoord

Mijn Amino tv box werkt niet meer goed

• October 5, 2025
  • 4 reacties
  • 32 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Is het mogelijk om mijn tv box Amino  te vervangen , het is mijn eerste tv box en is zeker al 5-6 jaar oud.

Ik heb geregeld storingen.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@JC61, welkom op onze community!

Dat is zeker mogelijk en regel ik graag voor je. Hiervoor heb ik alleen wat gegevens nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan in dit topic een seintje geeft dan zorg ik dat er een nieuwe Mediabox jouw kant op komt! Alvast bedankt. 

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16180 reacties
  • Antwoord
  • October 6, 2025

Hey ​@JC61, welkom op onze community!

Dat is zeker mogelijk en regel ik graag voor je. Hiervoor heb ik alleen wat gegevens nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan in dit topic een seintje geeft dan zorg ik dat er een nieuwe Mediabox jouw kant op komt! Alvast bedankt. 

• Auteur
  • 2 reacties
  • October 6, 2025

Hallo Tommie, bedankt voor je snelle reactie. Het betreft twee tv boxen die even oud zijn.

Ik heb de gegevens aangepast.

bedankt.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16180 reacties
  • October 7, 2025

Bedankt voor het aanvullen ​@JC61, ik heb meteen 2 nieuwe Mediaboxen voor je aangevraagd! Ook zag ik dat je nog een verouderd modem in bezit hebt, deze heb ik ook maar vervangen voor een nieuwe T-56. Zodra alles onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Boxen en modem hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Kan je mij een terugkoppeling geven of alles daarna weer goed werkt? Alvast bedankt en veel kijkplezier! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • October 12, 2025

Hoi, ik heb alles ontvangen en alles werkt weer goed. Ik heb alleen een vraag over de afstandsbediening.

Hoe kan ik deze koppelen aan mijn soundbar? 

Bedankt voor de snelle service.