Skip to main content
Beantwoord

Mijn Amino tv box werkt niet meer goed

• October 5, 2025
  • 15 reacties
  • 156 Bekeken

• is een nieuwe Poster

Is het mogelijk om mijn tv box Amino  te vervangen , het is mijn eerste tv box en is zeker al 5-6 jaar oud.

Ik heb geregeld storingen.

Beste antwoord door JC61

Bedankt voor het aanvullen ​@JC61, ik heb meteen 2 nieuwe Mediaboxen voor je aangevraagd! Ook zag ik dat je nog een verouderd modem in bezit hebt, deze heb ik ook maar vervangen voor een nieuwe T-56. Zodra alles onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Boxen en modem hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Kan je mij een terugkoppeling geven of alles daarna weer goed werkt? Alvast bedankt en veel kijkplezier! 

Hoi, ik heb alles ontvangen en alles werkt weer goed. Ik heb alleen een vraag over de afstandsbediening.

Hoe kan ik deze koppelen aan mijn soundbar? 

Bedankt voor de snelle service.

15 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • October 6, 2025

Hey ​@JC61, welkom op onze community!

Dat is zeker mogelijk en regel ik graag voor je. Hiervoor heb ik alleen wat gegevens nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan in dit topic een seintje geeft dan zorg ik dat er een nieuwe Mediabox jouw kant op komt! Alvast bedankt. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • October 6, 2025

Hallo Tommie, bedankt voor je snelle reactie. Het betreft twee tv boxen die even oud zijn.

Ik heb de gegevens aangepast.

bedankt.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • October 7, 2025

Bedankt voor het aanvullen ​@JC61, ik heb meteen 2 nieuwe Mediaboxen voor je aangevraagd! Ook zag ik dat je nog een verouderd modem in bezit hebt, deze heb ik ook maar vervangen voor een nieuwe T-56. Zodra alles onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Boxen en modem hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Kan je mij een terugkoppeling geven of alles daarna weer goed werkt? Alvast bedankt en veel kijkplezier! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • October 12, 2025

Hoi, ik heb alles ontvangen en alles werkt weer goed. Ik heb alleen een vraag over de afstandsbediening.

Hoe kan ik deze koppelen aan mijn soundbar? 

Bedankt voor de snelle service.

• is een Top Poster
  • January 18, 2026

Mijn box word warm, beeld haperd en enorme vertraging tov de tv app.....2 minuten

Heb een t-mobile box amino 610. 

Graag contact over een oplossing

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • January 19, 2026

Hoi ​@Erik1978, goed dat je dit aangeeft, dit is inderdaad een verouderde Tv Box.

Ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken en daarom ruil ik hem graag om voor onze Mediabox. Hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan zal ik hem voor je aanvragen. Alvast bedankt! 

• is een Top Poster
  • January 19, 2026

Hoi ​@Erik1978, goed dat je dit aangeeft, dit is inderdaad een verouderde Tv Box.

Ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken en daarom ruil ik hem graag om voor onze Mediabox. Hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan zal ik hem voor je aanvragen. Alvast bedankt! 

Ingevuld

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • January 20, 2026

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens ​@Erik1978. Hierdoor heb ik meteen kosteloos een Mediabox voor je kunnen aanvragen. Zodra hij verzonden is kun jij de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Box hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel kijkplezier!

• is een nieuwe Poster
  • January 25, 2026

Ook ik heb een verouderde tv box en zou deze graag om willen ruilen voor een nieuwe. Radio luisteren lukt helaas niet meer en ik moet 'm regelmatig opnieuw opstarten.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@Maartje52 Goed dat je aansluit bij dit topic. Ik regel uiteraard graag onze nieuwe Mediabox voor jou. Ik wil dat je optimaal kan genieten van je favoriete programma's! 

Wil je alleen je community profiel nog invullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Als je mij een seintje geeft in dit topic wanneer je zover bent, ga ik gelijk voor je aan de slag! 

• is een nieuwe Poster
  • January 26, 2026

Community profiel is aangevuld met de gevraagde gegevens.

Alvast vriendelijk bedankt voor de snelle reactie!

• is een nieuwe Poster
  • January 27, 2026

@Maartje52 Goed dat je aansluit bij dit topic. Ik regel uiteraard graag onze nieuwe Mediabox voor jou. Ik wil dat je optimaal kan genieten van je favoriete programma's! 

Wil je alleen je community profiel nog invullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Als je mij een seintje geeft in dit topic wanneer je zover bent, ga ik gelijk voor je aan de slag! 

Community profiel is aangevuld met de gevraagde gegevens.

Alvast vriendelijk bedankt voor de snelle reactie

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • January 28, 2026

Hi ​@Maartje52, ontzettend bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik heb er dan ook gelijk voor gezorgd dat er een nieuwe Mediabox jouw kant op komt. Zodra het pakket onderweg is, krijg je een e-mail van ons om de levering te kunnen volgen. Zo weet je precies wanneer de bezorger bij je op de stoep staat. De oude TV Box hoef je niet meer terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Verder is me ook opgevallen dat je op dit moment van een verouderd modem gebruikmaakt. Zal ik deze ook voor je omruilen naar een nieuw modem? Je krijgt dan ook gelijk een nieuw wifipunt van ons wat beter met dit nieuwe modem samenwerkt. Als je me hier akkoord voor geeft, maak ik dit ook voor je in orde zodat alle apparatuur weer helemaal up-to-date is! 

• is een nieuwe Poster
  • January 28, 2026

Hi ​@Maartje52, ontzettend bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik heb er dan ook gelijk voor gezorgd dat er een nieuwe Mediabox jouw kant op komt. Zodra het pakket onderweg is, krijg je een e-mail van ons om de levering te kunnen volgen. Zo weet je precies wanneer de bezorger bij je op de stoep staat. De oude TV Box hoef je niet meer terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Verder is me ook opgevallen dat je op dit moment van een verouderd modem gebruikmaakt. Zal ik deze ook voor je omruilen naar een nieuw modem? Je krijgt dan ook gelijk een nieuw wifipunt van ons wat beter met dit nieuwe modem samenwerkt. Als je me hier akkoord voor geeft, maak ik dit ook voor je in orde zodat alle apparatuur weer helemaal up-to-date is! 

Fijn dat jullie zo meedenken. Ik geef natuurlijk akkoord. Mvg

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • January 29, 2026

Bedankt voor je terugkoppeling ​@Maartje52, ik heb meteen kosteloos een T-56 en WX5600 (wifipunt) voor je kunnen aanvragen. Zodra ze verzonden is kun jij de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 en WAP6807 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee!