Graag wil ik via deze weg de migratie naar het nieuwe platform in gang zetten. Inclusief een nieuwe router, ik heb nog dat heel oud Draytek beestje ;-)
Hi
Hi
Bericht gestuurd!
Hi
Omdat jij in het bezit bent van een Entone Kamai 510 TV Box, dient deze eerst omgewisseld te worden naar een Aria 610. Als jij akkoord gaat met de onderstaande punten, dan zet ik de TV Box swap ook direct in werking. Zodra de nieuwe TV Box bij jou binnen is én up and running is, dan kan ik de migratie verder aanvragen en zal ook jij vanaf dat moment binnen twee weken van het nieuwe platform kunnen genieten.
In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. Teletekst zul je niet meer kunnen bekijken na de migratie.
Ook ontvang jij een e-mail en sms vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Als jij hier nog steeds zo enthousiast over bent, dan hoor ik graag een virtule akkoord van je. Vervolgens ga ik dan verder voor je aan de slag!
Ja, ik ben nog steeds enthousiast. Dus bij deze het akkoord.
Ja, ik ben nog steeds enthousiast. Dus bij deze het akkoord.
Helemaal leuk om te lezen
Ha
Hoi
Er zitten momenteel elf lease time errors op apparaten die je aangesloten hebt op LAN-3. Onder andere de Nest, de Smasung tab en nog negen andere. Je kunt het beste alles loskoppelen, de apparatuur resetten, een factory reset op het modem uitvoeren en dan alles weer één voor één verbinden via de LAN. Dat zou de boel moeten herstellen.
Mocht dat nog niet werken, geef het aan, dan pakken we het met de specialisten op. Sorry voor het ongemak!
Hoi
Er zitten momenteel elf lease time errors op apparaten die je aangesloten hebt op LAN-3. Onder andere de Nest, de Smasung tab en nog negen andere. Je kunt het beste alles loskoppelen, de apparatuur resetten, een factory reset op het modem uitvoeren en dan alles weer één voor één verbinden via de LAN. Dat zou de boel moeten herstellen.
Mocht dat nog niet werken, geef het aan, dan pakken we het met de specialisten op. Sorry voor het ongemak!
Ha
Wat me wel opvalt, ik heb met het nieuwe kastje nog steeds het oude menu op de tvbox, het lijkt qua schermafdruk totaal niet op het menu uit de handleiding op handleiding-t-mobile-tv.pdf
Op Blokkerig, haperend of zwart beeld op TV | T-Mobile Community onder punt 7 wordt er gesproken over een optie “Heb je een wazig beeld, pas dan de resolutie aan in het menu bij Instellingen // TV Box // Resolutie.", die heb ik niet in het menu.
Kan het zijn dat op het nieuwe kastje nog oude software draait?
je kan proberen om je internetkabel (RJ45) uit je tv-ontvanger (STB) te halen, vervolgens als deze aanstaat je voeding (stroom) eraf te halen voor minimaal 5 minuten.
Opnieuw je STB opstarten, krijg je een melding dat er geen internet is, dan je internetkabel weer in de STB doen en de stappen in het scherm “Opnieuw proberen” doorlopen. Als het goed is wordt dan de nieuwste software op je STB gedownload / geïnstalleerd.
Goedemiddag
Uiteraard betekent dit niet dat je nu slechts NPO 1, 2 en 3 zou moeten ontvangen. Wat voor melding krijg je te zien wanneer je zapt naar een andere zender? Ik ga proberen dit alsnog in orde te maken door de boel opnieuw naar het modem te versturen, daarmee moet het op de box gepusht worden. Dit zal later vanmiddag effect moeten hebben.
Goedemiddag
Uiteraard betekent dit niet dat je nu slechts NPO 1, 2 en 3 zou moeten ontvangen. Wat voor melding krijg je te zien wanneer je zapt naar een andere zender? Ik ga proberen dit alsnog in orde te maken door de boel opnieuw naar het modem te versturen, daarmee moet het op de box gepusht worden. Dit zal later vanmiddag effect moeten hebben.
Ha
Ik krijg geen melding te zien als ik zap naar een andere zender. Ik zie de informatiebalk beneden in beeld voor een paar seconden maar het beeld blijft zwart en geluid is afwezig. Het maakt niet uit hoe lang ik op een zender blijft staan, na 15 minuten is het beeld nog steeds weg. Ik heb inmiddels andere hdmi kabels geprobeerd en een andere utp kabel en utp poort maar het probleem blijft.
je kan proberen om je internetkabel (RJ45) uit je tv-ontvanger (STB) te halen, vervolgens als deze aanstaat je voeding (stroom) eraf te halen voor minimaal 5 minuten.
Opnieuw je STB opstarten, krijg je een melding dat er geen internet is, dan je internetkabel weer in de STB doen en de stappen in het scherm “Opnieuw proberen” doorlopen. Als het goed is wordt dan de nieuwste software op je STB gedownload / geïnstalleerd.
Ha
Ha
Dit zijn twee verschillende zaken.
In principe zou je gewoon alle zenders moeten hebben op de nieuwe ontvanger die ook op de oude ontvanger te zien waren. Alle zenders bekijken heeft niets te maken met het omzetten welke tussen nu en twee weken plaatsvind.
Heb je, nadat Jason een signaal gestuurd heeft naar de hardware, alles opnieuw van het stroom gehaald? Misschien zou je dan toch nog eens via het menu de ontvanger even een factory reset kunnen geven, mogelijk moet je hier je klantnummer en pincode weer even invoeren dus houdt deze bij de hand. Klantnummer en pincode vind je eventueel op deze pagina.
Als je een Amino 610 of 710 heb zit er achterop net onder waar een usb aansluiting zit een heel klein gaatje, daar zit de reset knop die men met een paperclip kan indrukken, wel even stevig indrukken.
Amino Aria (zonder harddiskrecorder)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.
Een factory reset zou de uitkomst moeten bieden voor de ontbrekende zenders. Laat ons straks alsjeblieft weten of het gewerkt heeft, zo niet: vermoed ik dat door een nog onbekende fout het TV-profiel niet geregistreerd is op de aansluiting - ook al zegt de meting van wel.
We gaan dit nu fixen, het duurt alweer veel te lang, sorry!
Een factory reset zou de uitkomst moeten bieden voor de ontbrekende zenders. Laat ons straks alsjeblieft weten of het gewerkt heeft, zo niet: vermoed ik dat door een nog onbekende fout het TV-profiel niet geregistreerd is op de aansluiting - ook al zegt de meting van wel.
We gaan dit nu fixen, het duurt alweer veel te lang, sorry!
Ik heb net een factory reset uitgevoerd maar helaas blijf ik geen beeld houden op alles behalve NPO 1,2 & 3.
Hi
Thanks voor je terugkoppeling! Ik heb direct onze technische dienst aan de mouw getrokken om het probleem op te lossen. Excuus voor het ongemak, maar weet dat we dit per direct gaan rechtzetten. Wanneer er een update is, hoor je direct van ons!
Top, ik wacht ‘em af.
Hi
Hi
De nieuwe software is op de box geinstalleerd en nu werken alle zenders met beeld en geluid! Wat mij betreft is de migratie afgerond. Bedankt voor alle hulp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.