Skip to main content

Krijg sinds vandag de foutmelding "Je kunt deze content niet bekijken op de huidige locatie". Ik kijk TV Anywhere op mijn MAC gewoon thuis in Nederland.

Hoi @OlgaSt,

Welkom op de Community!

Maak je toevallig gebruik van een VPN? Die worden tegenwoordig geblokkeerd, ook al ben je gewoon in Nederland.


Nee, geen VPN. Heb met andere IP voor de test ingelogd. Geen melding, maar kan ook niet kijken. Er blijft een rondje draaien alsof het programma aan het geladen is.

 


@OlgaSt Kun je wel NPO-zenders kijken? In dat geval ligt het mogelijk aan de beveiliging van de streams. Welke browser gebruik je? Als je nu geen melding krijgt, denk ik dat er toch iets anders aan de hand is.


@OlgaSt Kun je wel NPO-zenders kijken? In dat geval ligt het mogelijk aan de beveiliging van de streams. Welke browser gebruik je? Als je nu geen melding krijgt, denk ik dat er toch iets anders aan de hand is.

Nee, geen een. Op elke zender blijft het rondje draaien. Wel, heb net weer geprobeerd en opeens werk het weer.

 


@TMTV Het werkt niet meer. Er blijft een rondje draaien alsof het programma aan het geladen is. Ook bij NPO-zenders.


@OlgaSt Gebruik je extensies in je browser? Zo ja, kun je die allemaal uitzetten? Sommige doen wel eens moeilijk bij Odido TV.


Reageer